Opel-tuning.org kaipaa apua

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Nyt on sellainen tilannetta että sivuilla alkaa olemaan jo sen verran autoja ettei yksi ihminen pysty tekemään kaikkea mitä pitäisi.

Eli siis nyt haetaan sellaisia henkilöitä jotka osaavat tehdä nettisivuja sekä myös sellaisia jotka voisivat kääntää sivut englanniksi, saksaksi yms.

Tarkoitus olisi hieman taas piristää ja tehdä vieläkin toimivammat sivut joita olisi helppo päivitää, joten nyt tarvitaan kaikki ideat, kommentit ja palautteet (hyvät ja huonot puolet). Mitä halutaan lisää mitä pois (foorum, kuvien/autojen arvostelu yms)

Ideat voi vaikka heittää suoraan tänne!

Jos jotain todella kiinostaa niin ottakoon minuun yhteyttä niin katsotaan jos saadaan sopiva porukka kasaan.

markus.jarvinen@opel-tuning.org

HUOM! Tämä on täysin vapaaehtoista toimintaa jota itse olen tehnyt vapaa-ajalla kun vain aikataulu antaa periksi

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus_J on 2003-08-30 13:05 ]</font>
kingiz
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kingiz »

Ehkäpä jonkinlainen tsydeemi, missä käyttäjät voisivat itse päivitellä autojensa tietoja? Eli tarvii siis luultavasti php:tä.
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Laitoin postia, jospa tuli perille....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Jon2
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jon2 »

Luulisin että sivuston ylläpitäminen kolmikielisenä olisi todella vaativaa puuhaa, joten ehkä kokonaan englanninkielinen sivusto olisi kannattavin..

tai sitten, vain etusivun ja valikkoframen kielen voisi valita suomi/ruotsi/saksa/englanti. ja hoitaa loput englanniksi/suomeksi..?!
Vastaa Viestiin