Ostoslistalla Omega B

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
MarkuzT
'Senator'
'Senator'

Ostoslistalla Omega B

Viesti Kirjoittaja MarkuzT »

Morjensta taas foorumilaiset pitkästä aikaa!

Pitkä tauko ooppeleista ollut kun vuosi sitten myin hyvin palvelleen A-Omegani poiesa ja 2 vuotta ollut vm-86 1200s Lada käyttiksenä :bonk:

Juuh koska pahasti näyttää siltä että poikamies ajat on ohi kun kuvioihin ilmestyi emäntä ja 3v poika,ei lada oikein edusta parasta perhewagonia kuin 80-luvulla :lollis:

Kovasti kahtellut nettiautosta B mallin omegoita koska aina olen halunnut sellaisen (älkää kysykö..) kovasti olen kuullut hyvää ja huonoa kyseisestä kamppeesta mutta olen aina ollut sitä mieltä että kaikki on hyviä ja toimivia autoja kun ne pitää vaan kunnossa.. mutta ranskalaiset silti haen vain grilliltä..

Tuo x20xev kone on tullut jo tutuksi mutta kahtellut nytten nuita 2.2 16v koneella olevia (Y22XE,Z22XE) ja niistä itsellä oo mtn käryä,tätä foorumiaki oon selaillu ahkerasti ja lueskellu mut en oo vielä sattunu silmään keneltäkään kertomuksia kamppeesta,eroaako ne hirveesti tuosta x20xev motista muutaku et muutama heponen enemmän.. MV6 pysyn kaukana ja nokivasarista.. nytten viimeisimpänä kahtellut vm.2000 ja vm.2001 Omega B 2.2 16v,onkoha tuommonen mistään kotosin? onko yhtä simppeleitä huollot ym.kuin nuo 2litraset 16 tappiset vai onko ne jo sellasia pään särkyä aiheuttavia sähköhelvettejä josta kannattaa pysyä kaukana.. nii ja kriteerinä on farmari ja ilmastointi,mie en ennää jaksa nuita hikikylpyjä kesän helteillä... ja manuaalilaatikolla.

Varaosatki oli vielä kohtuuhintasia ja helposti saatavilla ja se on iso plussa,kuitenki sitä saa aina sit korjailla :lol:

Täällä oliki jo yks topic "kokemuksia omega b" mut minua tuo 2000-luvun b2 ompusta haluaisin tietää enemmän.. nuita vectrojaki tullu kahteltua mut prkl nuista etuvetosista tullee vaan ihottumaa :D takaveto se olla pitää.

Omistuksessa ollut jo Corsa A 1.3i Irmscher,2 kpl Ascona C ja kolme a-omppua,omega oli kyllä paras auto tähän mennessä jos siitä ei olis vaan kori hävinnyt ympäriltä...

Tuossapa olis yksi mikä herättänyt mielenkiintoa: http://www.nettiauto.com/opel/omega/5689169
Oisko tuo hintasa arvonen?

Edit: Saapi myös tarjota yv:llä jos jollakulla sattus ilmastoitu farkkubensaomppu olemaan pihalla jouten..

-Markus
Opel Omega B1 x20se -96 Caravan
Vastaa Viestiin