Jollekki halpa irmeli Vectra

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Jollekki halpa irmeli Vectra

Viesti Kirjoittaja sepse »

Vassokuu http://www.nettiauto.com/opel/vectra/5232637
Eikös tuossa ois peli .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Jollekki halpa irmeli Vectra

Viesti Kirjoittaja Woody »

Vetääkö ne irmicherillä takaspoilerin jarruvalon johdonkin ulko-asennuksella :roll:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Woody kirjoitti:Vetääkö ne irmicherillä takaspoilerin jarruvalon johdonkin ulko-asennuksella :roll:
?
Koitin noista kuvista tihrustaa, enkä johtoja nähnyt.

Anyway ennemminkin vaikuttaa perus cd veculta, johon vaan lätkitty spoileria ja helmaa...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
irYobYetaMis
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja irYobYetaMis »

Ja etupuskuri lisäksi.

Mut, mikä 2l Vectra lähti tehtaalta Irmscherin korisarjalla???? Mun mielestäni ei oo olemassa (correct me if I'm wrong) Ehkä ensimäinen omistaja tilasi niitä niinkun lisää varuste?

Näyttää tutultakin tämä, eikö oli myynissa vähän ajan sitten, joku 500€?

No, jos ei jaksa korjata, muutama ihan kiva osia voidaan purkaa pois :) jos joku jaksa :D
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja sepse »

En kans nähny ulko johtoja / heijastumia paksin kannessa kylläkin .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Stimbe
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Stimbe »

vectra i-line, minulla tuollainen samanlainen ja onhan nuita enemmänkin suomessa, ilmeisesti kuitenkin joku erikoismalli jota saanut vain vuonna -98 ja vain tuolla z282 värikoodilla, 2.0 koneella sekä samoilla varusteilla erikoisuuksia tuo i500 korisarja (puskuri "tavallisella" vaakarivotetulla ritilällä) 15" irmscher vanteet sekä irmscher jouset(?) muuten aikalailla karvalakki ehkä gl+ varusteet? Ilmastointi on ja "jalopuuta" kojelaudassa, edes sportin penkkejä tai takavaloja ei vakiona löydy.

salossa olen kyllä yhden samanvärisen ja samalla korisarjalla olevan farkkumallin v6 cdx nähnyt.. Muuten kaikki nettiautossakin näkemäni olleet ihan samanlaisia kuin omani oli minulle tullessa.
Opel Vectra A 20NE -89
Opel Vectra B i-line X20XEV -98

Opel Vectra C OPC stw -08
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

sepse kirjoitti:En kans nähny ulko johtoja / heijastumia paksin kannessa kylläkin .
Seppo
Niin mäkin :lol:
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Nettiauton myyjä ei ole sama kuin auton omistaja.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Nizuxiini
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Nizuxiini »

Stimbe kirjoitti:vectra i-line, minulla tuollainen samanlainen ja onhan nuita enemmänkin suomessa, ilmeisesti kuitenkin joku erikoismalli jota saanut vain vuonna -98 ja vain tuolla z282 värikoodilla, 2.0 koneella sekä samoilla varusteilla erikoisuuksia tuo i500 korisarja (puskuri "tavallisella" vaakarivotetulla ritilällä) 15" irmscher vanteet sekä irmscher jouset(?) muuten aikalailla karvalakki ehkä gl+ varusteet? Ilmastointi on ja "jalopuuta" kojelaudassa, edes sportin penkkejä tai takavaloja ei vakiona löydy.

salossa olen kyllä yhden samanvärisen ja samalla korisarjalla olevan farkkumallin v6 cdx nähnyt.. Muuten kaikki nettiautossakin näkemäni olleet ihan samanlaisia kuin omani oli minulle tullessa.
Samaa oon kuullu, että vain -98 saanut. Kaverilla kanssa tuollainen vajaa 120 tkm ajettuna. :P
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
J.P.S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J.P.S »

Eikös tää ollu OneLovella projekti esittelyssä.. Oli kerran naapurilla tämä vectra ja ajoi ilman huoltoja, niin pitkään kunnes jakohihna katkes ja pisti kiertoon.
Audi a3 2.0tdi quattro, Golf mk6 1.4 i.
Exiä 29 kpl. mm: Vectra C 2.0T, Calibra Turbo 4x4, Omega 3000 24v..
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Ihan jees peli vaikka omasta mielestä B2 vakiona on kyllä hienompi. Sinänsä tossa ei kyllä ole mitään erikoista muutakuin toi i-line "korisarja", autohan on vähän niinku karvalakkimalli i500 autosta. Vähän sama homma kun nykyään on OPC-line jossa ei yleensä muuta "ihmeellistä" kuin korisarja, aito OPC on taas sitten vähän sama kuin toi i500.

Ja onhan noita i-line Vectroja nettiautossa muitakin kuin toi yksilö.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Vastaa Viestiin