Auton sisäpesu?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jartsalepo
'Kadett'
'Kadett'

Auton sisäpesu?

Viesti Kirjoittaja jartsalepo »

Morjens.

Opeli päässyt vähän kulahtamaan ja varsinkin takapenkille ilmestynyt jokin epämääräinen tahra jostain(tod näköisin palautusjuoma) niin en ole näitä ihmeemmin itse tehnyt aiemmin joten kysyn fiksummilta että tietäisikö hyviä konsteja penkkien pesuun ja muutenkin jos on jotain hyviä niksejä millä saada sisätilat näyttämään uusilta uudelleen?

Näyttää takapenkki nimittäin aika riettaalta vaikkakin toki kyseessä perhefarkku :D
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Re: Auton sisäpesu?

Viesti Kirjoittaja sepse »

Yhden satsin pesin Lidl höyrypesurilla ja imaisin märkäimurilla suhtkoht kuivaksi .
Autotarvikeliikkeet myy myös spray purkissa verhoilun puhdistus ainetta joka vaahtoaa harjataan ja imuroidaan .
Aikanaan tosiaan laskeskelin halvan höyrypesurin ja märkäimurin maksavan itsensä takaisin tosi nopeaan kun tutkailin mitä auton sisä pesu maksaa suoritettuna .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Wolf80
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Wolf80 »

Ite olen painehuuhtelulaitetta käyttänyt. Ainakin sillä lähtee lika kun pesuaineen ja lämpimän veden avulla huuhtelee. Spray-purkeissa tosiaan myydään myös puhdistusainetta mutta niistä mulla on vaihtelevia kokemuksia. Joskus 10 vuotta sitten joku ostamani purkki oli loistava. Taas hiljattain ostamani erimerkkinen purkki aiheutti vain lian leviämisen läiskiksi penkkiin.

http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 7#p1883304
Vectra C Wagon 2.0T 2004
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Wolf80 kirjoitti:Ite olen painehuuhtelulaitetta käyttänyt. Ainakin sillä lähtee lika kun pesuaineen ja lämpimän veden avulla huuhtelee.
Vielä parempi, jos suihkutat pesuaineliuoksen pumppupullolla tekstiiliin, annat vaikuttaa ja huuhtelet pelkällä lämpimällä vedellä ja mielellään pariinkin kertaan.
Ei jää pesuainejäämiä ja puhdistuu paremmin.

Itse en pesuainetta laita suoraan koneeseen koskaan.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
khokkanen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja khokkanen »

Itse pesin penkit spray-purkissa olevaa vaahtoa (kuivapesu) käyttäen. Siis ensin imuroin ja sitten vaahdotus sopivan kokoiselta alueelta, lopuksi taas imurointi. Laikut lähti ja siistiä tuli.
Vastaa Viestiin