Mantan tehot ruiskun suhteen
-
TranceSami
- 'Senator'

Joo vielä olisi sellasta kysyttävää että kun mulla on toi B-mallin manta 2.0 ruiskulla ja se ruisku on pistetty myöhemmin eli se on ollut ennen kaasuttimella. Niin olisiko jollakin tietoa että miten siinä kuuluisi olla tehoja ja miten sen pitäisi kiihtyä? Onko siinä ruiskussa paljonkin säätöjä ja vaikuttaako ne tehoon eli voiko tehot olla huonot jos säädöt ei ole kohdallaan? (ruisku on sähköinen ei mekaaninen)Miten noi Mantat kuuluisi kiihtyä tuollaisella tekniikalla? Kun mulla on aika laiska johonkin 3000 kierrokseen mutta sen jälkeen alkaa kiihtyä vähän ripeämmin...
uutena sielä pitäisi olla 110heppa
Onko sulla kaasarinkans eli S vai ruiskun E.
Onko sulla 5v loota ja peränvälitys 3.44.
niin se kiihtyy aika laiskasti mun mielestä vakiona
voi ruiskua jotenkin(mm.ilmamäärämittarista, sytkä, nokka) säätää jos on pielessä niin kyllä sieltä katoo tehoja
kaverilla on vakio 2.0 kones 4v loota ja perä 3,67 niin mulla on tuska pysyä aavikko välityksillä perässä kunnes saan kierokset ylös
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-08-14 21:48 ]</font>
Onko sulla kaasarinkans eli S vai ruiskun E.
Onko sulla 5v loota ja peränvälitys 3.44.
niin se kiihtyy aika laiskasti mun mielestä vakiona
voi ruiskua jotenkin(mm.ilmamäärämittarista, sytkä, nokka) säätää jos on pielessä niin kyllä sieltä katoo tehoja
kaverilla on vakio 2.0 kones 4v loota ja perä 3,67 niin mulla on tuska pysyä aavikko välityksillä perässä kunnes saan kierokset ylös
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-08-14 21:48 ]</font>