Onko kellään kokemuksia käytetyn moottorin ostamisesta saksasta?
Itselleni aihe tuli ajankohtaiseksi kun z22yh teki jakoketju kepposet.
Koneen ostoon suoraan saksasta heräsi kun suomalaiset välitys firmat pyytävät 2500 -3000 € käytetystä tuonti koneesta.
Itse surffailin hetken ja silmiin osui kyseistä konetta useampia 1400€ rahdattuna suomeen.
Käytettyjä koneita kaivoin osoitteesta Autoteile.de ja siellä myyjänä taisi olla jo puolalainen kaveri.
Uskaltaisikohan sitä tilata tuolta sikaa säkissä?
Niin tai jos jollain ois täällä myydä uusi mylly 04 vectraan.
Moottori Saksasta
- motorsport
- 'Diplomat'

Re: Moottori Saksasta
Kerjäät vain verta nenästä noiden turkkilaisten ym hanslankarien kanssa. Tsekkaa bildelsbasen.se ja sieltä jotain isompia purkaamoja. Saat todennäköisemmin rahalle vastinetta pienillä rahdeilla.
myyjä vissiin maciek marzyk tai jotain sinnepäin?ostin n.vuosi takaperin juuri Z22YH moottorin zafiraani(nokka-akseli hirtti kiinni).moottori tuli n.2,5viikon kuluttua sovitusti suoraan korjaamon osoitteeseen.hinta kuljetuksineen oli 1350e,ja kilometrejä pitäisi olla n.165tkm,tiedä sitten mikä on totuus mutta koneen vaihdon jälkeen olen ajanut liki 30tkm ilman mitään ongelmia.moottorihan tulee täysin riisuttuna ilman mitään laitteita jos ei erikseen muuta sovita.minä ainakin uskallan suositella moottorin ostoa saksasta tai englannista!
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Nää on näitä ikuisuus kysymyksiä. ostaako vai ei ja voiko myyjään luottaa.
Joku ottaa aina riskin rahojen siirrossa tai osien toimituksessa.
Mullakin on roinaa myynnissä ostajan riskillä. Tosin tavarat saa tulla koska tahansa penkomaan miltä näyttää.
Joku ottaa aina riskin rahojen siirrossa tai osien toimituksessa.
Mullakin on roinaa myynnissä ostajan riskillä. Tosin tavarat saa tulla koska tahansa penkomaan miltä näyttää.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4