Ilmastointi kastelee sukat
En löytänyt. Haynesistakaan ei ollut apua, siinä kun ei ollut kuvaa tuosta. Mulla on tarkat digikuvat konepellin alta, annatko sähköpostiosoitteesi (vai antaako joku muu?), niin lähetän ne ja saat piirtää nuolen mikä letku se on?
Mun e-mail löytyy profiilista.
Mun e-mail löytyy profiilista.
*** Vectra 3.0 CDTi V6 Sport Wagon 2007 ***
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Mielenkiintosta... Porukoilla on kans B Vectra... Olin sillä matkassa viimmeviikonloppuna ja auto kävi paikallaan n.30-40 min. Auton alta tuli kauhea vesi puro kondesniovettä.... Sitä oli tullu useampi desi.
Luultavasti sulla on jotain tukossa sielä tai jotain, sillä kyllä tuollanen määrä olis kastellu ihan helposti jalkatilat...
Luultavasti sulla on jotain tukossa sielä tai jotain, sillä kyllä tuollanen määrä olis kastellu ihan helposti jalkatilat...
Se on varmaankin se sadevesiränni muurahaispesää täynnä siellä tulipellin luona. Itse asiassa en ole varma missä kohti putki B-Vectrassa oli, mutta sellainen kuminen imurinsuulake ainakin muinoin A-Vecculista löytyi ihan siitä kotelon edestä, jossa raitisilmasuodatin B-mallissa on. (Tulipas nyt hankalasti kuvattua, mutta menkööt)..
Sen kun nykäiset irti ja puhdistat niin ei tulvi sade-/kondensivedet sisälle.
Sen kun nykäiset irti ja puhdistat niin ei tulvi sade-/kondensivedet sisälle.
Kvaak.fi - uusi kotimainen sarjakuvaportaali.
Tässä olisi toivottavasti selventävä kuva, missä näkyy poistoputkien sijainnit.
<a href="http://personal.inet.fi/cool/sound/temp ... .jpg">kuva 600*1000px</a>
<a href="http://personal.inet.fi/cool/sound/temp ... .jpg">kuva 600*1000px</a>
Kuva ei kyllä selventänyt yhtään, Vectrani konepellin alla ei nimittäin ole tuon näköistä. Mutta kondensiovesiletku kyllä löytyi pitkällisen etsinnän jälkeen automekaanikon toimesta. Tarvitsi vain vähän puristaa, niin letkussa oleva halkio (!josta kondenssiveden on tarkoitus lirua pois!) aukesi ja vesi tuli ulos. Olipahan vain jämähtänyt kiinni.
*** Vectra 3.0 CDTi V6 Sport Wagon 2007 ***