Tottakai tässä maassa on näitä kuninkaita jotka ovat ajaneet X miljoonaa kertaa kyseistä autoa ja pitävät tätä ihan turhana hehkutuksena, mutta tämä oli minulle eka kerta (ja jokainen kerta lasketaan..) ja sehän on se minkä muistan aina...! Itseasiassa hymy ei ole vieläkään hävinnyt kasvoilta...!
Unelmien täyttymys...
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Bongasin tänään päivällä Lotus Omegan liikenteessä Stadissa...
No, mikäs siinä totesi Lotarikuski, Volvo parkkiin ja Lotarin kyytiin. Oli kuulemma pikkuhäikkä koneessa (toinen turbo ei toiminut lähdössä..?)ja siksi en saanut ajaa sillä itse, mutta kyllä kyydissä olo oli jo kokemus vailla vertaa, vaikka siellä liikenteessä olikin hyvin ahdasta.... Oli siinä monella ihmettemistä kun Omega vihelsi ohi kun kaveri esitteli autoa, keräsi kyllä multa kaikki pisteet kotiin!!! Ajattelin että ihan jees jos pääsee pikkurundille keskustassa, mutta kyllä se antoi sille ihan kunnon kenkää (suurin vaihde jota käytettiin oli nelonen, ja käytiin Herttoniemessä kääntymässä....)!!
Tottakai tässä maassa on näitä kuninkaita jotka ovat ajaneet X miljoonaa kertaa kyseistä autoa ja pitävät tätä ihan turhana hehkutuksena, mutta tämä oli minulle eka kerta (ja jokainen kerta lasketaan..) ja sehän on se minkä muistan aina...! Itseasiassa hymy ei ole vieläkään hävinnyt kasvoilta...!
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Eipä löydykkään Helsingistä muita mukavia ihmisiä kuin minä ja muut Opelclubilaiset, tämä onnellinen Lotarin omistaja asustelee Tuusulassa päin...On 2003-07-25 09:00, SAP wrote:
Mistäs päin Helsinkiä noin mukavia ihmisiä löytyy???
<font size=-1>[ This Message was edited by: SAP on 2003-07-25 09:01 ]</font>
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
tämä onnellinen Lotarin omistaja asustelee Tuusulassa päin...
Oli setäkin Uudellamaalla autotehtaalla töissä, mut silti en päässy edes "Porschen" kyytiin. No tuli se Calibralla ukkivainaan hautajaisiin vuonna -92
Pakko myöntää et kateeks käy
On ollu sulla onnenpäivä! kateeks käyOn 2003-07-25 05:25, 0500_Ascona wrote:
Oli varmaan ihmeissään sen kuski kun valoissa tulee taksi vierelle ja kuski huutelee suu vaahdossa jostain koeajosta...No, mikäs siinä totesi Lotarikuski, Volvo parkkiin ja Lotarin kyytiin.
PS. Ois kannattanu ostaa arpa ja vielä vaikka lotota
*TAKAPIHAN STAGE 2,2*
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"
"Jokainen tekee virheitä, mutta minä tiedän niistä eniten"
"Eilen oli sillai, tänään on tällai, huominen on tulevaisuutta"