B Vectra-98 Motonetin kenno ja hyvä ilm.korjaamo Oulussa?

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
nuudelii
'Kadett'
'Kadett'

B Vectra-98 Motonetin kenno ja hyvä ilm.korjaamo Oulussa?

Viesti Kirjoittaja nuudelii »

Ilmastointi lakkasi toimimasta ja käytin huollossa selvittämässä missä vika. Lauhduttimen kenno kuulemma sökö, tarttis uusia. Sanoivat että töineen ja osineen maksais 400-500€. Kattelin Motonetistä että kennon sais 112 eurolla mut onko siitä mihinkään vai onko ens kesänä sama ongelma? Entäpä osaisko joku suositella ilmastointikorjaamoa joka ois edullinen+hyvä (onko sellasia olemassakaan :D ) ja asentais kennon plus täyttäis aineella?

Tämmöstä tällä kertaa, ens kerralla uus ongelma..
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Re: B Vectra-98 Motonetin kenno ja hyvä ilm.korjaamo Oulussa?

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Itse olen tilannut muutaman kennon saksasta ebayn kautta, varmaan samaa tarvikelaatua kuin nuo motonetinkin kennot. Hyvin ovat pelanneet. Muutamaan astraan ja merivaan ollut suht helppo tuo kenno vaihtaa joten epäilisin, että vectraankin. Eiköhän se motonetin kennokin aja asiansa ja jos yhtään työkalut pysyvät käsissä niin kokeile ihmeessä itse vaihtaa. Kennon o-renkaat kannattaa hankkia marmoritiskiltä uudet.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Vastaa Viestiin