Juutas kirjoitti:2min43sec pysty kattoon. Sit piti lähtee paskalle kun oli NIIN vitun kauheeta tuubaa että hyi helvetti. Miten mä nyt enään pystyn nukkumaan ikinä?!
Juutas kirjoitti:Miten mä nyt enään pystyn nukkumaan ikinä?!
Sun täytyy kattoa toi alusta loppuun että sielus saa rauhan; muuten sun alitajunta ei pysty käsittelemään tuota traumaa jonka olet nyt videon muodossa kohdannut. Muuten se vainoo sua loppuelämäs ajan.
Juutas kirjoitti:2min43sec pysty kattoon. Sit piti lähtee paskalle kun oli NIIN vitun kauheeta tuubaa että hyi helvetti. Miten mä nyt enään pystyn nukkumaan ikinä?!
Kahtomalla sen loppuun 3d lasien kera
Mä katoin sen alusta loppuun, tai no aika usein kelailin eteenpäin, ihan tavallisilla silmälaseilla.
Oli se kyllä aika lailla itsensä kiusaamista.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
En katso loppuun kun muutenkin mielenterveysongelmia ja lääkitys. Tää oli kuin kellopeliappelsiinissa oleva kohtaus jossa se heebo pakotetaan katsomaan väkivaltaa... Mulla on sama fiilis nyt.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
Tämä video on oikein kaikille WoWittajille. Siitäs saitte.
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1