Vectra b keskuslukitus
Vectra b keskuslukitus
Hola! Vecculin keskuslukitus kaukosäädöllä temppuilee. Kun ohjelmoin kaukosäädön virtalukossa nii toimii tämän jälkeen vain hetken ja taas täytyy käyttää virtalukossa. Kaukosäätö on tämmöinen ns. erillinen lätyskä avaimen lisäksi (vm 97). Patterit on uudet. Lisäksi munulla on takaovista ilm. moottorit menneet, onko hankalat vaihtaa??
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Re: Vectra b keskuslukitus
Mulla teki samaa. Vikana kosketushäiriö kaukosäätimen patterin kontakti pinnoissa...systema kirjoitti:Hola! Vecculin keskuslukitus kaukosäädöllä temppuilee. Kun ohjelmoin kaukosäädön virtalukossa nii toimii tämän jälkeen vain hetken ja taas täytyy käyttää virtalukossa. Kaukosäätö on tämmöinen ns. erillinen lätyskä avaimen lisäksi (vm 97). Patterit on uudet. Lisäksi munulla on takaovista ilm. moottorit menneet, onko hankalat vaihtaa??
Tarkastele moottorien johdotukset, erityisesti oven saranoitten kohdilta.
Juuri niin kuin vetkula kirjoitti. Purat säätimen osiin, tarkastelet patterin kontaktien juotokset piirilevyltä ja jos ovat irronneet niin juotat kunnolla takaisin kiinni. Lisäksi plus(ko?) kontaktin rauta voi olla niin löystynyt että joutuu laitteleen patenttia että ei räpsi ja hukkaa koodaustaan.systema kirjoitti:Hola! Vecculin keskuslukitus kaukosäädöllä temppuilee. Kun ohjelmoin kaukosäädön virtalukossa nii toimii tämän jälkeen vain hetken ja taas täytyy käyttää virtalukossa. Kaukosäätö on tämmöinen ns. erillinen lätyskä avaimen lisäksi (vm 97). Patterit on uudet. Lisäksi munulla on takaovista ilm. moottorit menneet, onko hankalat vaihtaa??
Vectra B2 Z18XE
Peugeot 406 2.0 Turbo
Peugeot 406 2.0 Turbo
Johdot ovat vain katkenneet sieltä oven haitarikumista, kun kerran takaovet eivät pelaa. Itse olen korjannut omaani ne kerran ja aina vain pelaa. Laitoin vielä juotoksen päälle pitkältä matkalta kutistesukkaa. On huomattavasti enemmän eristettä sitten johdossa ja kestää kulutusta huomattavasti enemmän.
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)