Yritän tässä päivittää firmwarea, mutta päivitysohjelma valittaa firmwaren olevan korruptoitunut/väärä, ja kehottaa lataamaan oikean firmwaren Kenwoodin sivuilta.
Olen koittanut kahta eri versiota (Kenwoodin sivuilta), mutta sama virhe toistuu.
Apua?
Kenwood KDC-BT8044U bluetooth firmware
Re: Kenwood KDC-BT8044U bluetooth firmware
Kerros tyhmälle mihin tuo päivittäminen auttaa?
firmiksen vaihto voi parantaa äänenlaatua (kodekit), mahdollistaa useampien tallenteiden lukemista (wma, flac, jne...) parantaa käyttöympäristöä selkeyttämällä valikkoja tai lisäämällä valikkoja jne jne jne.
kuulut varmaan siihen kastiin joka ei paljoa käyttistä tietokoneessakaan vaihtele, ku kerran Vista on koneessa sitä ei vaihdeta
kuulut varmaan siihen kastiin joka ei paljoa käyttistä tietokoneessakaan vaihtele, ku kerran Vista on koneessa sitä ei vaihdeta
-Ei se mikään ruusu oo, mut kukkiiha ne perunatki-
-when you can do it, why not overdo it-
-when grip ends, drifting begins-
Kuulun just tohon porukkaan
Mikähän mahtaa olla vialla kun kyseisen soittimen bluetooth pätkii kun kuuntelee esim. nettiradiota puhelimella? Tai sitte vika on puhelimessa.
mihkä suuntaan se BT pätkii, eli kuunteletko auton kaiuttimista nettiradiota kännykän läpi?
tällöin sinihampaan siirtonopeus ei välttämättä riitä musiikin livestriimaukseen eli huonommalla laadulla tulisi kuunnella musiikkia, jotta bluetooth jaksaa siirtää realiajassa musiikkia.
bluetooth tekniikalla pystyy muutamia satoja kilobittejä sekunnissa siirtämään tasaisella nopeudella, paikoittain nopeamminkin mutta yleensä hitaammin
itse kuuntelen musiikkia 3,5mm stereoplugin läpi, eli kännykkä vastaanottaa nettiradiota omalla yhteydellä ja kännykässä on kiinni 3,5mm plugi -> 2x RCA adapteri joka tuo signaalin soittimeen.
tällöin sinihampaan siirtonopeus ei välttämättä riitä musiikin livestriimaukseen eli huonommalla laadulla tulisi kuunnella musiikkia, jotta bluetooth jaksaa siirtää realiajassa musiikkia.
bluetooth tekniikalla pystyy muutamia satoja kilobittejä sekunnissa siirtämään tasaisella nopeudella, paikoittain nopeamminkin mutta yleensä hitaammin
itse kuuntelen musiikkia 3,5mm stereoplugin läpi, eli kännykkä vastaanottaa nettiradiota omalla yhteydellä ja kännykässä on kiinni 3,5mm plugi -> 2x RCA adapteri joka tuo signaalin soittimeen.
-Ei se mikään ruusu oo, mut kukkiiha ne perunatki-
On se nykyajan teknologia hienoa kun voi kännykällä kuunnella ratioo ja vielä auton soittimen kautta. Mulle riittää soittimen radiosta tuleva ohjelma, enkä kaipaa mitään ipodeja tai vastaavia siihen 
EX B Vekkuli
EX GAstra
Nyt GT Kadett
EX GAstra
Nyt GT Kadett
Joo. Eli pätkii just tolleen kun kuuntelee auton kaiuttimista puhelimen lähettämää signaalia. Ei viittis mitään ylimääräisiä johtoja viritellä kun tollanenkin mahdollisuus on mutta jos kerran ei toimi kunnolla niin pitää pistää harkintaan.Mrop kirjoitti:mihkä suuntaan se BT pätkii, eli kuunteletko auton kaiuttimista nettiradiota kännykän läpi?
Mulla bluetooth toimii muuten hyvin, mutta isommalla volumella ääni rupeaa vähän säröilemään.
Ajattelin koittaa vaikuttaako päivitys mitenkään, mutta eihän se tietenkään onnistunut.
Ajattelin koittaa vaikuttaako päivitys mitenkään, mutta eihän se tietenkään onnistunut.