Ilmastointi aine! r34
Ilmastointi aine! r34
Eli miten saadaan vanhan mallin ilmastointi konvertoitua uudelle r134 aineelle ja autonahan tuo serba b mutta tuolla topigeissa lukee monessakin kohtaa 90luvun autoista kun on puhutaan et ilmastointi konvertoitu r134 aineelle eli minkälainen homma tämä on?
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Re: Ilmastointi aine! r34
muistaakseni typellä tms putsataan vanhat liemet pois sieltä ja uutta tilalle. noi jos sekottaa niin muutttuu melkoseks puuroks
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Jaa jaa mielenkiintoista.. no täytyypi tehä semmonen ehostus. kuulin kuitenkin et ilmeisesti r34 on tavallaan ohuempaa eli vanhassa järjestelmässä ei pysy läheskää niin kauaa kuin uudemmissa....
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Mä noita muutoksia kesäisin työn puolesta teen aika paljonkin.
Eli täyttönipat vaihdetaan uusiin ja kuivain luonnollisesti myös.Sitten n tunnin tyhjiöimu(mä olen varmuudeks imenyt tunnin)ja sen jälkeen oikea määrä r134a:ta sisään.
Huom vanhan kylmä aineen täyttömäärää ei käytetä uuden tavaran kanssa,vaan siihen on olemassa oma muuntotaulukkonsa.
Viime kesänä tosin tuli tehtyy kaverille vaniin pikanen muutostyö ku tuli extemporee reissu.
Vanhat kamat pois mitä oli jäljellä,uusi korkeapainepuolen nippa ja sen jälkeen tyhjiöimu ja sen jälkeen täyttö.Eli kuivain jätettiin vaihtamatta ku ei sellasta siihen hätään saatu.Hyvin toimii tänäkin päivänä vielä.
Eli täyttönipat vaihdetaan uusiin ja kuivain luonnollisesti myös.Sitten n tunnin tyhjiöimu(mä olen varmuudeks imenyt tunnin)ja sen jälkeen oikea määrä r134a:ta sisään.
Huom vanhan kylmä aineen täyttömäärää ei käytetä uuden tavaran kanssa,vaan siihen on olemassa oma muuntotaulukkonsa.
Viime kesänä tosin tuli tehtyy kaverille vaniin pikanen muutostyö ku tuli extemporee reissu.
Vanhat kamat pois mitä oli jäljellä,uusi korkeapainepuolen nippa ja sen jälkeen tyhjiöimu ja sen jälkeen täyttö.Eli kuivain jätettiin vaihtamatta ku ei sellasta siihen hätään saatu.Hyvin toimii tänäkin päivänä vielä.
Kiitoksia! ny tietää miten täytyypi keväällä toimia!!!