ohjeita integroidun radion vaihtoon/muuntamiseen

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
mbk
'Kadett'
'Kadett'

ohjeita integroidun radion vaihtoon/muuntamiseen

Viesti Kirjoittaja mbk »

Löytyykö jostakin ohjeita tai huomioitavista asioista tehtyä listaa kun näitä Opelin integroituja radioita alkaa vaihtelemaan tai muuten muokkaamaan. Infonäytöt ja rattikaket kun löytyy monesta autosta.

Nyt useamman viikon näillä sivuilla surffanneena olen löytänyt tiedon murusia sieltä sun täältä, mm että radio ja infonäyttö on koodattu keskenään ja että rattikaken saa joissakin jälkiasennusradioissa toimimaan jollain johtosarjalla jonka saa jostain. Sitä en enää muista että mistä nämä tiedot löytyvät kun otsikot eivät ihan aina kuvaa keskustelun lopullista sisältöä.
vekara 2.0DTI -01
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: ohjeita integroidun radion vaihtoon/muuntamiseen

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Olennainen asia on se että minkä auton soittimesta on kysymys ja mitä haluat sen vaihdolta. Vanhemmissa on ihan normikokoiset soittimet ja niiden tilalle sopii suoraan uudet normisoittimet, näytöt ja nappulat saa joissain soitinmalleissa toimimaan adaptereilla. Can-väylävehkeet onkin sitten jo v-mäisempiä.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
mbk
'Kadett'
'Kadett'

Re: ohjeita integroidun radion vaihtoon/muuntamiseen

Viesti Kirjoittaja mbk »

Mä oon säätämässä vanhempaa laitetta ja kiinnostaisi nähdä noita adapterikytkentöjä joilla rattikake on saatu toimimaan. Samaten jos joku on vaihtanut orggisradion toiseen orggisradioon ja saanut näytön ja ratin yhteydet toimimaan.

Yhtälailla monia varmasti kiinnostaa nuo can-väyläisten muutokset.
vekara 2.0DTI -01
Vastaa Viestiin