Eli uusi foorumilainen ilmoittautuu!
Olen tässä opelia hommaamassa ei suinkaan esimmäistä mutta ensimmäistä omegaa. Joitain kysymyksiä ajattelin heittää ilmoille eli mitä mieltä yleensä olette ensinnäkin tuosta omega B2 tuolla 2.2l koneella ja manuaali vaihteistolla? Autolla ajettu 175 000km, jakopää remppa tehty ja moniurahihna juuri vaihdettu, jarrulevyt ja palat eteen sekä taakse vaihdettu ja hieman oli kuulema savuttanu kylmänä niin oli venttiilivarsien kumit vaihdettu juuri?? Eli rehellisiä mielipiteitä haluaisin kuulla ja muutenkin asioita mihin kiinnittää huomiota ja mahdollisimman nopeasti kun nyt on keskiviikko ja vloppuna pitäis autoo mennä katsomaan!
Kiitos kaikille etukäteen!!
Omega vm-02 2.2l
Re: Omega vm-02 2.2l
Ovien alareunat on ruostunu kitin(vai mitä lie massaa se onkaan) alta kivasti ainakin mulla, siitä kantin kohdalta. Kannattaa tsekata.
.
Eipä noissa mitään kauheen pahoja vikoja taida olla. Ruoste taitaa olla pahin. Kone mun käsityksen mukaan aika toimivaa sorttia. Alustan puslia ja niveliä joutuu välillä uusimaan mutta ei mitenkään erityisen useasti. Jos hyvältä tuntuu niin osta pois vaan 
Aloittaja kiittelee nopeista vinkeistä ja lisää saa antaa vaikka millä mitalla
Onko tosiaan että noinkin "uusi" omega ruostuu vielä niin helposti??