Rekord BERLINA -82

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
tuutti
'Agila'

Rekord BERLINA -82

Viesti Kirjoittaja tuutti »

MOIOlen hommannut kyseisen hienon Berlina automaatin -09 lokakuussa .Remonttiahan siihen heti piti tehdä,mm. kansiremppa ja etuiskarit.Nyt on menossa pientä pientä maalipinnan ehostusta,taka- ja sivuhelmat.Mutta suurin huolenaiheeni on lämppärin kone ja etuvastus,josta pelaa vain yksi nopeus ja tietysti myös suurin nopeus,joka käsittääkseni on vastuksen ohi.Voisiko joku auttaa ja kertoa miten moottori lähtee irti ja onko vastus erillään jossakin.Haynesin oppaassa on kyllä kuvat ,mutta en saa tolkkua siitä että lähteekö moottori yläkautta irti ja miten vai pitääkö purkaa koko kojelauta. T.Tuutti
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Rekord BERLINA -82

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Siirrän aiheen omalle alueelleen.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
banaani-racing
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja banaani-racing »

Sama ongelma täällä jos joku tietää vastata. olen tutkaillut mokomaa kovastikki, ja en saa irti millään... 2 ruuvia pitää sellasta kehystä kiinni ja moottorin päällä oleva muovikupu on sellasilla klipseillä kiinni. Pitääkö vain kiltisti yrittää vielä kojetaulun takaa vai onko jotain vinkkejä vielä esitää.
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Mä oon pari kertaa kojetaulun kautta purkanu. Mielestäni ei lähde moottori irti yläkautta.
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Vastaa Viestiin