Vectra C AUX
Vectra C AUX
Auto on Vectra C -08 ja siinä alkuperäinen soitin, CD30 jos en ihan väärin muista. Kuitenkin soittimen alla lokeron yläkulmassa on 3,5mm sisääntulo tai näin ainakin olen asian ymmärtänyt. En saa mitään kuuluumaan kun olen kytkenyt iPodin, iPhonen tai erillisen DVD-soittimen kuulokelähdön soittimen sisääntuloon. Olen koittanut selata soittimen valikoita ja ohjekirjan sivuja mutta en vaan osaa. Onko sisääntulo edes kytketty ja jos on niin miten sen saa toimimaan?
Re: Vectra C AUX
Olisiko vain ext in äänenvoimakkuus on nolla
Ei taida olla tuosta kiinni. Soitin ei reagoi mitenkään kun kytkee ulkoisen lähteen. Pitäisikö näyttöön tulla jotain inffoa, että nyt soitellaankin ulkoisesta lähteestä?
ma luulen kans että soittimessa ei itsessään ole logiikkaa joka haistelis mitä siellä 3,5mm plugin päässä on. eli soittimesta itsestään tulee valita yleisimmin käytetty "mode" -nappula tai vastaava jonka avulla saat valita soitatko cd:tä vai kuunteletko radiota vai otetaanko tavaraa sisään ulkoisen liitännän kautta.
tämä toimii siis vain jos ulkoinen liitäntä on soittimessa ja jos siellä on ulkoinen liitäntä, niin onkos piuhat kiinni siellä, vai onko 3,5mm plugi vain näön vuoksi paikoillaan
josnei löydy mode -nappulaa tai vastaavaa, niin soitinta irti ja kurkkimaan meneekö piuha mihinkään.
tämä toimii siis vain jos ulkoinen liitäntä on soittimessa ja jos siellä on ulkoinen liitäntä, niin onkos piuhat kiinni siellä, vai onko 3,5mm plugi vain näön vuoksi paikoillaan
josnei löydy mode -nappulaa tai vastaavaa, niin soitinta irti ja kurkkimaan meneekö piuha mihinkään.
-Ei se mikään ruusu oo, mut kukkiiha ne perunatki-
-when you can do it, why not overdo it-
-when grip ends, drifting begins-
-when you can do it, why not overdo it-
-when grip ends, drifting begins-