eli otsikon mukainen auto kyseessä, ennemmin tehot katosi ajoittain, mutta nyt kokoajan tehot kateissa ja jos vikavalo syttyy, niin muuttuu tosi laiskaksi..
ei ota kierroksiakaan kuin noin 3700r. onko kellään ollut samalaista vikaa,m että mistä mahtais johtua
astra g -98 2.0diesel, tehot kateissa
Re: astra g -98 2.0diesel, tehot kateissa
Täällä palstilla vika kyllä selviää: KIITOS MONISTA VINKEISTÄ!
Mulla juuri samannlaisia oireita. Mulla EGR-venttiilissä (imusarjan päällä) kalvo puhki.
Korjaus: Grilli tikusta tulppa rasian kumi osaan sisälle (=0tulppaus) + ilmamassa mittarille 1pin kohd(sasenmmalla) (HUOM tarttee olla 5pin liitin). 10k omin vastus väliin: (korjauksen hinta 5cen)
Vika voi olla myös muualla alipainepuolella. Jos rasian kalvo puhki ja 4pin liitin ilmamäärämittarissa. Hank. uusi rasia!
Mulla juuri samannlaisia oireita. Mulla EGR-venttiilissä (imusarjan päällä) kalvo puhki.
Korjaus: Grilli tikusta tulppa rasian kumi osaan sisälle (=0tulppaus) + ilmamassa mittarille 1pin kohd(sasenmmalla) (HUOM tarttee olla 5pin liitin). 10k omin vastus väliin: (korjauksen hinta 5cen)
Vika voi olla myös muualla alipainepuolella. Jos rasian kalvo puhki ja 4pin liitin ilmamäärämittarissa. Hank. uusi rasia!
Jos vikavalo syttyy kannattaa ensin luetuttaa koodit ennen kuin alkaa sen enempää arvailemaan.
tarkotus oliskin käydä lukemassa vikakoodit jossain, mutta eilen tuli kokeiltua irrottaa ilmamäärämittarin johto käynnissä ollessa ja laittaa takasin, sen jälkeen on toiminut ainakin tän päivän normaalisti, mutta pitäähän se vika joskus kunnolla selvittää