Astra G:n ilmastointi
Astra G:n ilmastointi
Onko kellään tietoa, että käykö vuosimallin 2000 Astra G:hen, jonkun muun vuosimallin tai konemallin ilmastoinnin letku? Mulla on haussa ko. ilmastoinnin letku, mutta kun ei tiedä käykö siihen muut kuin ao. kaksilitraisen osat? Näyttäisi purkaamoillakin olevan noita 1,6:n letkuja 1999-2002 malleihin, mutta ei kakslitraseen. Entä dieselauton ilmastoinnin letku? Alkuperäinen Opel-varaosa maksaa 518 euroa!!!
Jess... Oisko kellään linkkejä esim. saksassa tai ukssa olevista paikoista, josta sen vois tilata vähän edullisemmin?
Re: Astra G:n ilmastointi
Itse painiskelin saman ongelman kanssa ja lopputulosta tuolla http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 0#p1653627
Uusi olisi kanssa maksanut vanhempaankin yli 400, joten koitin metsästää huonolla menestyksellä käytettyä. Nyt sitten päädyin korjaamaan vuotavan kumiletkun osalta.
Sun kohdalla luulisin että käy tuo huomattavasti yleisempi malli, jollaisen olisin itse saanut 50 eurolla ja näytti purkaamoillakin olevan reilulla satasella järjestäen.
Uusi olisi kanssa maksanut vanhempaankin yli 400, joten koitin metsästää huonolla menestyksellä käytettyä. Nyt sitten päädyin korjaamaan vuotavan kumiletkun osalta.
Sun kohdalla luulisin että käy tuo huomattavasti yleisempi malli, jollaisen olisin itse saanut 50 eurolla ja näytti purkaamoillakin olevan reilulla satasella järjestäen.