3ov astra turbo

Keskustelua Opeleista
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

tänään huomasin töissä että siellä olevassa testiauto astrassa onkin turbo, eli se lyhyt peränen 3ov malli, ja siinä turbo coupen kone, ei ilmeisesti mikään yleinen auto?
Saksassa tuollaisia varmaankin on, nimittäin ihan tehdasauto se on.
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

AStra OPC.
pebe
'Admiral'
'Admiral'

takana lätkät 2.0 16V ja kylessä sportive
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Siis olihan kyseessä G-astra?
Siinähän pitäisi olla 17" valssit, ~300mm etulaikat, OPC-killuttimia ympäriinsä (mm. mittaristo), siniset etuvyöt jne jne.
Tuo 3d malli ei muuten kuulu muistaakseni maahantuojan tuontiohjelmaan.
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

TDI :grin:
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

Tässä ote Opelin sivuilta:
"Opel on täydentänyt OPC -mallistoaan varsin dynaamisella Astra kaksikolla. Tulokkaat ovat kolmiovinen Astra OPC ja farmarimalli. Molemmissa on 200 hevosvoiman (147 kW) Ecotec turbomoottori. Suomen tuontimallistoon otettu Astra OPC Caravan farmarimalli on luokassaan ainutlaatuinen yhdistelmä voimaa, toimivuutta ja tilaa, ainutlaatuisen edulliseen hintaan."

Eli ei vissiin ollut OPC....?
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
pebe
'Admiral'
'Admiral'

päällepäin ihan vakion näköinen, mustat helmat ja kylkilistat jne, muuten valkoinen. Koneena siinä on 2.0 turbo ecotec ja G astra, eikä TDI =)
Sisusta on sportive, ei mitään ihmeellistä, ei merkkiäkään OPC astrasta.
Liekö sitten joku saksan malli?
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Eihän tuo mikään mahdottumuus ole. Itsekkin olen parhaillaan hommaamassa turbo coupeen joten kyllä se vaihtamalla ihan menee sinne!

Miten sitä sitten muutenkaan erottaisi "tehtaan autosta" koska astran kone se on kumminkni!

Missä tämä kyseinen auto muuten on?

Niin ja sen verran 3ov OPC astrasta vielä että ainakin sellainen kai ollaan tuomassa suomeen kun yksi Salolainen kaveri on sitä ostamassa ja ne lupasi soitella sille kun auto tulee suomeen! En tiedä on se sitten vain "esittely" kappale
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Metalkatilla, eli katalysaattoreita tehdään. On testiautona.
Kysäsin, niin ei se tekniikanvaihto ole, että ilmeisesti saksanmaalla tuollaistakin saa.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

No jos ei ole vaihdettu tekniikkaa niin sitten se varmaankin on OPC- Astra. Ei se oikein muukaan voi olla..ainakaan mun tietääkseni Opel ei Astrasta muita turboja ole tehnyt kuin coupe ja OPC.
Saksassa ja muualla euroopassa noita OPC-Astroja on vaikka kuinka paljon..ja kyllä sellaisen varmasti rahalla Suomeenkin saa. Ihan samalla lailla kuin saa Astra coupenkin..vaikka periaatteessa se onkin poissa "listoilta" täällä Suomessa.
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

No ei tasan ole mikään OPC.. Mustat kylkilistat ja kaikki *tupinaa*,mä:llä on tainnut nyt isopyörä heittää (Mebanki osti)... :wink:

Kuva

Toi on sit varmaan se 1.6 club, vai? :smile:

Tossa kaunokaisen peräpeiliä..
http://www.rsportscars.com/foto/09/astr ... 03_800.jpg

Kuva

Tollanen pannu?

<font size=-1>[ This Message was edited by: JS on 2003-06-12 17:05 ]</font>
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Olen kyllä nähnyt useita OPC- Astroja talvella Saksassa..samoin keväällä Espanjassa= tiedän kyllä tasan tarkkaan miltä OPC- Astra näyttää!! Ja tiedän myös miltä se mylly näyttää siellä konepellin alla koska edellisessä autossani oli se samainen turbo-kone kuin OPC:ssa!!

Tätä topicin aiheena olevaa Astraa en ole nähnyt..joten en 100% varmasti voi tietää onko se OPC vai ei, mutta jos Topicin aloittajan sana siitä että kyseiseen Astraan EI OLE TEHTY tekniikan vaihtoa pitää paikkansa, EIKÄ se ole coupe niin vaihtoehdot jää aika vähiin!!

Ja edelleen väitän että OPC- Astran saa suomeen jos sellaisen haluaa..aivan samalla tavalla kuin saa coupenkin kun sellaisen tilaa..VAIKKA sekään ei ole virallisesti tuontilistoilla!

Joten: JOS ko autoon ei ole vaihdettu tekniikkaa,eikä se ole coupe ja silti konepellin alta löytyy turbo-mylly niin kerropa nyt sitten ihan omin sanoin MIKÄ Astra on kyseessä jos kerran noin hyvin olet asioista perillä??!!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-06-12 17:16 ]</font>
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Ensinnäkin, laskee hiljaa vaikkapa tuhanteen.
Toisekseen pyydän anteeksi etten osaa kirjoittaa siten että sinä ymmärtäisit mikä on vinoilua mikä pään aukomista. Tämä on sitä, mutta jotenkin leikkaa kiinni kun herra sotaherra vetä tollasesta hirveet itkuraivarit.
Kolmanneksi, voimme kohdata jollain hiekkalaatikolla niin saat hakata hiekkalapiolla minuun agressiosi.

Asiaan.
Tuo kuva oli lähinnä tarkoitettu pebe:lle...
Itse asiassa en tiedä mikä sekasikiö tuo on, liekö ihan tehty testikäyttöön.
Aito OPC se ei kuitenkaan ole, olkoonkin vaikka turbokoneinen.

BTW minkälainen rengastus siinä on?
Entä sanooko tyyppikilpi mitä?

Mä:lle, olen ikuisesti kiitollinen että puolustat minuakin tällä hetkellä tuolla juoksuhaudoissa.
Ihme hemmo.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2003-06-12 17:34, JS wrote:
itse asiassa en tiedä mikä sekasikiö tuo on, liekö ihan tehty testikäyttöön.
Oletko nähnyt tuon peben tarkoittaman Astran?? Vai miten voit olla niin varma ettei se ole OPC???
Ei se OPC-Astra nyt NIIN ihmeellinen auto ole etteikö sellaista voisi Suomessa olla!!!!!
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

"päällepäin ihan vakion näköinen, mustat helmat ja kylkilistat jne, muuten valkoinen. Koneena siinä on 2.0 turbo ecotec ja G astra, eikä TDI =)
Sisusta on sportive, ei mitään ihmeellistä, ei merkkiäkään OPC astrasta."

Lue ajatuksella.
Ei OPC-astra ole tollasilla killuttimilla.
En ole nähnyt mutta uskon että jos pebe sanoo että kylkilistassa lukee sportive eikä OPC, niin en kyseenalaista...
Vastaa Viestiin