Astra kokoontuminen 24.07.2010

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
jartsa63
OCF Member
OCF Member

Astra kokoontuminen 24.07.2010

Viesti Kirjoittaja jartsa63 »

Näytttää olevan Calibra kokoontuminen,mites olisko myös Astra kokoontuminen keväällä/kesällä jossain??? vaikka jossain etelä/varsinais-Suomessa,olisko innokkaita kokoontumaan?? pitäiskö alkaa sellaista miettiä?? voitais joku viikonloppu laittaa Astran parkkiin ja viettää mukavaa aikaa porukalla..

Elikkä Astra kokoontuminen pidetään 24.07-2010 täällä mun luona Ruskolla,ja Ruskohan sijaitsee aivan Turun ja Raision vieressä.
Ajatus olis että porukka tulis silloin lauantaina puolenpäivän aikoihin tänne,ja voitasiin käydä heittämässä letkassa täältä pikku lenkki esim:Ruissaloon ja Turun keskustaan,ja sit tulaan tänne takaisin.
Mulla on täällä grilli ja sauna kuumana,jotain pientä tarjottavaa myös on,mutta siltin suosittelen että otatte omaa evästä mukaan..
Ja täällä on myös mahdollista yöpyä,pitää sitten lähempänä ajankohtaa katsoa miten saadaan kaikki majoitettua,kunhan selviää kuinka paljon porukkaa on tulossa.
Ja sunnnuntaina on tarkoitus mennä täältä letkassa Alastarolle OCF:n ratapäiville..
Laitan vielä myöhemmin lisää infoa..

T:Jari/jartsa63

PS.Ilmoittautua voi mulle vaikka privana, viimeistään kesäkuun alussa,mut olis kiva jos vaikka ennenkin ilmoitais tulostaan.. Kiitos..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
-Kime-
OCF Member 2015
Viesti:

Re: Astra kokoontuminen

Viesti Kirjoittaja -Kime- »

Jos ei muuta osu kohdalle niin mä voin ainakin tulla paikalle :D
Sarjassamme miten tässä näin kävi

Opel Vectra C GTS 3.2 V6 (harraste räpellys)
Opel Insignia -09 2.0 cdti (käyttis)
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

No mikä ettei,olisiko mitään hahmotelmaa paikasta ?? ja ajasta ??
jartsa63
OCF Member
OCF Member

telwin kirjoitti:No mikä ettei,olisiko mitään hahmotelmaa paikasta ?? ja ajasta ??
No ei tähän hätään ole vielä mitään tietoo paikasta eikä ajan kohdasta,mutta jos jollain on jotain mielessä,niin ei muuta kun tänne siitä kertomaan..
Entäs mites olis,olisko ihan pelkkä ns. päivätapahtuma vai oikeen et oltais yötä jossain,esim:leirintäauleeella tai jossain muualla??
Ja jos ei mitään muuta paikkaa keksitä niin täällä Ruskollakin voidaan kokoontua,on mulla täällä ainakin sauna ja grilli,ja muutama mahtuu kyllä yöpymäänkin jos vaikka sattuu miestä väkevämpää maistumaan.
Mulla on tossa vastapäätä autoliikke(tai siis ei ole mun) siinä on hyvä asfalttipiha johon saa ainakin autot hyvin parkkiin.
Tää paikka ainakin olis ilmainen :D
Ja vois vaikka miettiä esimerkiksi kesäkuun alkua,sillloin pitäi olla jo lämmintäkin,mutta jos tosiaan jollakin on hyviä ideoita niin kertokaa ihmeessä..
jos joku ei tiedä missä Rusko siaitsee,niin se on aivan Turun ja Raision vieressä..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Mutta toisaalta jos porukkaa on oikeasti lähdössä tuonne Oscherslebeniin niin tuo Kesäkuun alku ei oikein natsaa.
Itse olen ainakin alustavasti lähdössä tuonne Oscherslebeniin,riippuu tietysti paljolti kustannuksista...
jartsa63
OCF Member
OCF Member

No onhan varmaan jo toukokuussakin hyvät kelit,et jos silloin olis parempi kokeilla kokoontumista?? ja tosiaan mun luo ainakin voidaan se järjestää,silloin ei siitä tule mitään kuluja,tietysti matka kulut tulee,ja mielellään jokainen ottais vähän evästä mukaan,mulla kyllä juomaa varmaan löytyy jonkin verran,niin et tarvii kuivin suin olla,ja saunaan täällä pääsee ja grilli olis kuumana,ja eiköhän jotain pientä ohjelmaakin saada järjestettyä.
Kattelin että Heinolasta on tänne matkaaa noin 250km ja Haminasta näytti olevan 310km
Ja tosiaan pystyn muutaman maijoittamaa,ja jos porukka on tulossa voin saada järjestettyä lisää tilaa majoitukseen.
Mutta voidaan kokoontuminen myös muuallakin järjestää jos porukka on sitä mieltä..
Laitoin vaan tälläsen homman alulle,kun olen kattellut että Calibra porukkaa näytää pitävän kokoontumisia,ja kuvista päätellen oli viime vuonna muutama pääsyt paikallekkin..
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Se toukokuun loppupuoli voisi olla ihan hyvä ajankohta ja paikalla ja välimatkalla ei niin suurta merkitystä ole,on sitä ajettu kerhotapahtumiinkin mm Kalajoelle.
enne
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja enne »

Mukana ollaan.
Voisiko tämän yhdistää vaikka johonkin muuhun tapahtumaan, esim. jokin ratapäivä alastarolla?
Kuva
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Ei ollenkaan hullumpi idea. Riippuen ajasta ja paikasta niin voisin tulla mukaan. Jos vaan naisetkin kelpuutetaan joukkoon? :lol:
jartsa63
OCF Member
OCF Member

enne kirjoitti:Mukana ollaan.
Voisiko tämän yhdistää vaikka johonkin muuhun tapahtumaan, esim. jokin ratapäivä alastarolla?
No mutta tossahan vois olla ihan oikeesti järkee,jos pidetään kokoontuminen mun luona,ja sit mennään täältä porukalla Alastarolle. :peukku:
Kyllä mä tänne saan jonkin verran järjestettyä majoitusta..
Mun luota ei ole mikään hirveen pitkä matka Alastarolle,riippuu kuinka kovaa uskaltaa ajaa,mut noin puolentunnin matka..
jartsa63
OCF Member
OCF Member

maritus kirjoitti:Ei ollenkaan hullumpi idea. Riippuen ajasta ja paikasta niin voisin tulla mukaan. Jos vaan naisetkin kelpuutetaan joukkoon? :lol:
Ei sinne kelpuuteta naisia,vaan toivotaan että naisia tulee paikalle 8)
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Rupee vaikuttaan ihan tomivalta idealta. :thumbsup:
jperala
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jperala »

Tähän voisi yhdistää sen kimppakuvaamisen ?
Guns and Ammo
Autoilua vuodesta 1988
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

jartsa63 kirjoitti:
maritus kirjoitti:Ei ollenkaan hullumpi idea. Riippuen ajasta ja paikasta niin voisin tulla mukaan. Jos vaan naisetkin kelpuutetaan joukkoon? :lol:
Ei sinne kelpuuteta naisia,vaan toivotaan että naisia tulee paikalle 8)
Haha :D Mutta ideoidaan ihmeessä tätä eteenpäin. Tietty jos porukkaa kauheasti alkaa kertymään niin majoitusta pitää sitten miettiä uudelleen. Olisi kyllä ihan kivaa et ei olis pelkästään päivällä juttua. Moni ei viitti kauempaa ajaa sen takia.
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Kyllä miteintämyssyt savuaa jo kovasti ja privat liikkuu... :nerd:
Vastaa Viestiin