B-omegan kajarit?
B-omegan kajarit?
Eli kyseessä 96 omega ja ois tarkoitus vaihtaa ainakin etu-oviin erkka sarja. Minkähän kokoset nuo vakio kajarit on? Ja minkä kokoset sinne saa pienellä vaivalla sopimaan? Ainakaan aluksi ei ole taakse tarkoitus vaihtaa mitään vai kannattasko sinnekki laittaa samalla?
Omega b2 2,2 DTI
Omega B 2.0
Astra g
CBR 600
Omega B 2.0
Astra g
CBR 600
Re: B-omegan kajarit?
http://carconf.blaupunkt.com/default.asp?lang=en
tuolta selviää.
edit: eipä selviäkään enää ..ei näytä olevan enää toiminnassa.
tuolta selviää.
edit: eipä selviäkään enää ..ei näytä olevan enää toiminnassa.
Vectra C Wagon, vm2004, 2.2 direct.
"Chuck Norris doesn't cheat death. He wins fair and square.."
"Chuck Norris doesn't cheat death. He wins fair and square.."
mulla on DLS 6,5" erkkasatsi, ostin autostudiolta soviterenkaat jotka on tarkotettu b omegaan. tosi helppo asentaa. uppos mulla ainaki ihan kivuttomasti orkkispaikoille.
diskantit on vielä laittamatta, ku pitäs vääntää vähän lasikuitua ja upottaa orkkisdiskanttipaikoille tai voishan neki liimata vaa kojelaudan päälle mut "hifistellään ny
diskantit on vielä laittamatta, ku pitäs vääntää vähän lasikuitua ja upottaa orkkisdiskanttipaikoille tai voishan neki liimata vaa kojelaudan päälle mut "hifistellään ny
94- B-Omega caravan X20XEV AT
joitakin baijerilaisia...
joitakin baijerilaisia...
Eli täytyy itekki asennella V-loppuna. Ois valmiina kans 6.5" erkkasarja. Pitääkans koittaa saaha diskantit jotenki vakiopaikoille
Omega b2 2,2 DTI
Omega B 2.0
Astra g
CBR 600
Omega B 2.0
Astra g
CBR 600
Kysytään vielä nuista johdoista. Eli purin kuskin oven ja kajarille tulee sinenen ja sini ruskea johto. Onko niin että tuo sini ruskea on + ja toinen miinus? Vai toisin päin?
Kiitos etukäteen
Kiitos etukäteen
Omega b2 2,2 DTI
Omega B 2.0
Astra g
CBR 600
Omega B 2.0
Astra g
CBR 600
-
Vilpuri100
- 'Kadett'

D3na kirjoitti:mulla on DLS 6,5" erkkasatsi, ostin autostudiolta soviterenkaat jotka on tarkotettu b omegaan. tosi helppo asentaa. uppos mulla ainaki ihan kivuttomasti orkkispaikoille.
Ihtellä tarkotuksena laittaa kans etuoviin helixin 6.5 mistähän löytyis semmoset sovitepalat että saa heittämällä kiinni?
- kadett90
- OCF Member 2024

Ruskealla raidalla oleva on miinusJS_ kirjoitti:Kysytään vielä nuista johdoista. Eli purin kuskin oven ja kajarille tulee sinenen ja sini ruskea johto. Onko niin että tuo sini ruskea on + ja toinen miinus? Vai toisin päin?
Kiitos etukäteen
Vilpuri100 kirjoitti:D3na kirjoitti:mulla on DLS 6,5" erkkasatsi, ostin autostudiolta soviterenkaat jotka on tarkotettu b omegaan. tosi helppo asentaa. uppos mulla ainaki ihan kivuttomasti orkkispaikoille.
Ihtellä tarkotuksena laittaa kans etuoviin helixin 6.5 mistähän löytyis semmoset sovitepalat että saa heittämällä kiinni?
Ite ainakin tilasin fanatic audiolta soviterenkaat. tais olla 20euroo pari.