Flamingo motorshow... meni tosin jo
Flamingo motorshow... meni tosin jo
mut oliko kukaan paikalla...
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Re: Flamingo motorshow... meni tosin jo
Eikös se ollutkin joku 100+ motorshow? Näin ainakin kuulin jostain. Piti mennä, mutten sitten jaksanutkaan. 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Sekä että, se oli 100+ Flamingo motorshow. Aamulla sitä mainostettiin sbc:ssä, ajattelin ehkä mennä, mutta kun ei siitä oikein ollut missään muualla mitään juttua, niin ei sitten tullut lähdettyä. Perjantaina näin mainoskyltin Vantaalla aiheesta. Mutta aika heikosti oli netissä ainakin siitä tietoa, lähinnä vain se sama juliste vain löytyi. Mutta ei tullut mentyä.Nalen kirjoitti:Eikös se ollutkin joku 100+ motorshow? Näin ainakin kuulin jostain. Piti mennä, mutten sitten jaksanutkaan.
Tuli käytyä
. Olihan siellä hienosti laitettuja autoja parkissa, mutta meno oli aika vaisua siinä viiden jälkeen kun paikalle saavuin. Autoja tuli kokoajan lisää, mutta osa hienoista autoista lähti aika nopeasti pois paikalta
. Itse pari tuntia katselin menoa ja lähdin pois. Olisi ollut varmaan parempi meno ja enemmän porukkaa siinä yhdeksän jälkeen 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Ihan mukava tapahtuma kaiken kaikkiaan.Vaikkakin tylsyys meinasi iskeä ja myöskin kylmyys illalla kun katolla tuuli niin paljon.
Jotakin oheistapahtumaa olisi kaivannut kuten esim autoja olisi voinut ajattaa ns."catwalkkina" lenkin kun tilaa kuitenkin oli
suht mukavasti ja esitellä samalla yleisesti autoja.
Mutta kiitokset järjestäjille tapahtumasta.Itse lähdimme jo pikkasen ennen yhdeksää pois kun alkoi väsyttämään ja
paleltamaan niin pirusti
Jotakin oheistapahtumaa olisi kaivannut kuten esim autoja olisi voinut ajattaa ns."catwalkkina" lenkin kun tilaa kuitenkin oli
suht mukavasti ja esitellä samalla yleisesti autoja.
Mutta kiitokset järjestäjille tapahtumasta.Itse lähdimme jo pikkasen ennen yhdeksää pois kun alkoi väsyttämään ja
paleltamaan niin pirusti
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97