Tuksu tekee jo biisiä
Tuksu tekee jo biisiä
Linkki
Ei vittu oikeesti sentää...en mä ees sanoja löydä tolle...tota on kyl lyöty _ISOLLA_ rumuuskepillä naamaa, ihan sama onko noi siteet vai ei, yhtä kauheen näkönen aina, eihä tosta saa nättiä ees juomalla lasolia.
Ei vittu oikeesti sentää...en mä ees sanoja löydä tolle...tota on kyl lyöty _ISOLLA_ rumuuskepillä naamaa, ihan sama onko noi siteet vai ei, yhtä kauheen näkönen aina, eihä tosta saa nättiä ees juomalla lasolia.
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
Re: Tuksu tekee jo biisiä
hyhyhy 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Lopun eellä kuten nykänenkin.. toisin nykäsen piisejä kuuntelee kännissäkin 
Saab 9-3 2.8t V6 Aero xwd
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Omega B2 caravan
DTM Calibra.
Öljyä palaa siis autoissa, kuin myös kotona
OCF Formulatietäjä 2010&2018
Meikäläisen musiikkikorva ei ole millään tavalla ronkeli tai edes tarkka, mutta tuo kuulosti oikeasti ihan kamalan surkealta
Eikö se ite tajuu että se on ruma eikä ainakaan osaa laulaa???
Ööö, ei.hajama kirjoitti:
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Ai miten niin, näin 7:ssa: "Kasvoihin tulleen ruhjeen takia ennalta suunniteltu matka Cannesin elokuvajuhlille jää Johannalta väliin....Kasvojeni on parannuttava heinäkuun loppuun mennessä, jolloin aion viettää synttäreitä Las Vegasissa."jarksi kirjoitti:Ööö, ei.hajama kirjoitti:
Eikö se ite tajuu että se on ruma eikä ainakaan osaa laulaa???Tuo nainen ei kyllä enää kulje tässä maailmassa vaan jossain omassa Tuksu-valtakunnassaan jossa kaikki on vaaleanpunaista ja hän kaikkiosaava.
Noh, kukin tyylillään. Vaikka ainahan nuo sen touhut naurattaa, niin sitten kuitenkin käy sääliksi omalla tavallaan kun ei taida enää ihan järki juosta normaaliin malliin.. :/
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Perhan akun tuli avattua tuo linkki, nyt on päivä perseellään.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
- motorsport
- 'Diplomat'

Joo on reteetä kun mun kitaravahvistinkin pääs kuvaan. Mitä sanon jos pyytävät taustabändiin
Ehtaa musiikkia koko kansan makuun.
Ehtaa musiikkia koko kansan makuun.
voe kristus... olipa hirveetä kuraa...
eikö se ny jo ttu tajua ettei sitä kukaan halua julkisuuteen..
oliha tuol juttu jostai sen putkaan viemisestä. yms yms. voin sanoa että sehä näyttää paremmalle noiden arpien kaa ja ku naamaaki näkyy vähemmä ni paranee vaan.
sen omin sanoin "olen tuulut jäädäkseni julkisuuteen" voi helevetti. suren nyt jo tulevia sukupolvia jos tuo jatkaa viel kauan näitä julkisuus tempauksia.
eikö se ny jo ttu tajua ettei sitä kukaan halua julkisuuteen..
sen omin sanoin "olen tuulut jäädäkseni julkisuuteen" voi helevetti. suren nyt jo tulevia sukupolvia jos tuo jatkaa viel kauan näitä julkisuus tempauksia.
Korvista valuu verta 
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
On se kaunis... 
Kuinka ihminen voi olla noin idiootti. Siis kun noi sanat kuuntelee läpi, niin ei helvetti.. Miten se ilkee.. USKOMATONTA! Ei niinku sanat riitä kuvailemaan.Petri T kirjoitti:Tässä tuo "laulu" kuuluu vielä paremmin![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... en_johanna