GSI:n mittaristossa vikaa...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kutone
'Agila'

Viesti Kirjoittaja kutone »

GSI:n mittaristosat yhtäkkiä bensa mittari lakkas toimimasta.. mittasin johdot, mut niissä ei ollu vikaa... onkohan vika mittariston päässä vai itse anturissa?? miten vois korjata??
Jani Mukkala
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Luultavasti mittarin anturi/liittimet mitkä ovat tankissa ovat hapettuneet,kannattaa putsata ne ekana ennenkuin tekee muuta,jos et tuota ole vielä tehnyt.
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

Onkohan mulla mittaristossa vikaa vai sitten tuolla anturipäässä kun tuo bensamittari ei näytä kovin tarkasti. 20L kun pistää ainetta, niin näyttää 25L. Sitten tuntuu että bensavalo syttyy liian myöhään palamaan..
kutone
'Agila'

Viesti Kirjoittaja kutone »

saako sitä anturia millään irti siitä tankista??? varmaa anturi hapettunu ku ei paljon oo täyttä tankkia mun autossa näkyny... kuivunu jumiin!!!??? =)
tumppa2
OCF Member 2015
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tumppa2 »

mul on semmonen jutska et ku tankkaa 20 litraa ni näyttää et tankki on aivan täynnä !onkohan se rutistunut kasaa ku ei mahu enempää!!!
KimmoToikka
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja KimmoToikka »

Mulla taasen käyttäytyy bensa mittari päinvastoin. Kun tankki on tyhjä, mittari näyttää sen olevan täysi ja vastoinpäin. Kummallista? (maksaa muuten tankin päähän tuleva anturi Motonetissä n.50 , aika suolanen eikö?)

<font size=-1>[ This Message was edited by: KimmoToikka on 2003-04-27 01:02 ]</font>
Vastaa Viestiin