Kannattaako?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
mintzu100
'Agila'

Viesti Kirjoittaja mintzu100 »

Mitäs ootte mieltä, kuinka vaikee laittaa kuntoon?

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=3378145

Mulla on välimatkaongelma, eli jos mun tarjous pysyy suurimpana, mun on hommattava jostain kuljetus,(n. 200km) ja se maksaa luultavasti sen verran liikaa, että mun budjetti ylittyy rankasti... Voi ylittyä nytkin jo, kun ei ole hintavarauksesta tietoa.
Eli jos joku vähä lähempää tarvis tätä, saa huutaa lisää, ei haittaa ollenkaan... :smile:
Eeroplane
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eeroplane »

Ei tuo nyt hirveän hankalalta kuvauksen perusteella vaikuttas, vielä jos kerran suurin osa koritöistä on tehty ja kone hyväkuntoinen.

Eri asia onkin sitten kuinka paljon myyjä on jättänyt kertomatta... Sekin että olis valmis vaihtamaan B-Kadettiin (ilmeisesti siis projektikuntoiseen) kuulostaa oudolta; jos on suht helppo projekti-manta käsissä, miksi vaihtaa sitä b-kadetti-rojektiin? Autojen karismassa ja harvinaisuudessa on kuitenkin aika tavalla eroa: tyylikäs pikkusportti ja vanha kansanauto (joskin ihan tyylikäs sellainen, myönnän).

Jos tarjoukset ovat nyt (270 €) lähelläkään hintavarausta, sanoisin että melko suurella todennäköisyydellä suuritöinen projekti kyseessä.

Ite asuisin tässä vähän reilun sadan kilsan päässä, kyllä kiinnostas jos ei olis huonoja kokemuksia huuto.netin halvoista projektiautoista...
Vastaa Viestiin