LänsiAuto Suomenoja Masterfit pikahuolto (Merituulentie)

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jacce
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacce »

Eilen (12.4) kävi varkaita autossa ja hajoittivat takaoven lasin. Kävin hakemassa uuden lasin ja rupesin miettimään sen asennuttamista. Soitin eri puolille Suur-Helsinkiä ja vihdoin sain LänsiAutosta myöntävän vastauksen asennukselle. Ei ollut mitään puhetta sen tarkemmin osoitteesta vaan oletin jostain syystä että olin puhunut Variston liikkeen kanssa. Sieltä sitten jätkät sanoi etteivät he ole semmoista hommaa luvanneet, kello oli 13.30. Menee kuulema 2½h vähintään asennuksessa, ei kerkiä tekemään. Sieltä sitten kaasuttelin Suomenojalle, jätettyäni pienet
muistot pihalle käynnistäni. Alkoi jo panna vihaks poikien asenne Varistossa, 2 jätkää ja takaoven lasi 2½h?

Suomenojalla asenne oli jo aivan toinen, kello oli tällöin jo yli 14.00 kun autoani alettiin ruuvaamaan ja 14.55 se olikin jo valmis. He tekivät sen minkä olivat luvanneet ja vieläpä edullisemmin kuin mitä oltiin etukäteen puhelimessa sovittu.

Näin ollen haluaisin vielä kiittää Suomenojan Masterfitin henkilökuntaa ripeästä ja ystävällisestä palvelusta. Voin hyvissä mielin viedä Omegani uudestaan hoitoon kun tarvetta ilmenee.

Suosittelen lämpimästi kyseistä Masterfittiä kaikille.
L@te
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja L@te »

Kyllä itse voin suositella Variston Masterfittiä, kiire niillä jätkillä siellä on mutta tekevät hyvin työnsä ja neuvojakin jakelevat. Jos olet itse soittanut väärään paikkaan ja oletuksesi perusteella niin ei kai nyt hyvänen aika voi ruikuttaa että se heidän vikansa on, vai??? Länsiauto Varistossa on sitten eriasia...

<font size=-1>[ This Message was edited by: L@te on 2003-04-13 14:18 ]</font>
marcopel
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja marcopel »

Minun täytyy myös kehua Suomenojan Masterfittiä... pari-kolme kertaa käytin poikien palveluja asuessani Espoossa ja olin aina pirun tyytyväinen niin hintaan kuin muuhunkin palveluun...
Kevät-talvella, 2001 tuli yksi Masterfitin kavereista työntämään omppua (räntää satoi) kun se sammui liikennevaloihin kun oli lämpötila-anturin johto poikki (tukehtui välillä liikaan bensaan)... korjaus ja avut maksoi silloin 30mk :wink:

Sais tää paikallinenkin Opel "pika"huolto ottaa mallia!
Vastaa Viestiin