Subi pimahti
Subi pimahti
Tota sellasta vaan,et onko jollain käsitystä siitä,et missä mahtaa olla vikaa,ku subi jotenki pimahti tai jotai? Sielt kuuluu kyl ääntä,mut aika hiljaa. Huomasin yks päivä,et kunnei oikeen jytise ja sit katoin,et onko vahvistin pimahtanu,mut kyl näytti saavan virtaa.Tai siin on sellanen homma,et sitku laittaa virrat päälle,ni vahvistimen valo syttyy,mut melkeen samantien se valo himmenee pikkasen. Olen kattonu kaikki sulakkeet ja johdot. Koitin myös toista vahvistinta ja subia.En ole kyllä tarkistanu kunnolla viellä tota plussa johtoa vahvistimelta.Oiskohan se johto josain välissä mahd.poikki ja ottaa sen takia jostain häiriötä? 
Jos subi hajoaa niin kyllä sieltä sitte jotain rohinaa kuuluu jos esim kela kärvähtää tai ottaa itseensä, paras olisikin et jos jollain kaverilla on vahvari niin vetää sen vahvarista kajari piuha sun subbarille niin saa parhaiten testattua onko subi ehjä vai rikki.
Yleensä vika on vahvarissa tai johdotuksessa.
Joten monellakin tapaa kaverin auto on hyvä testipaikka myös vahvarille.
Jos subi ja vahvari toimii kaverin autossa ok niin silloin vika on johdotuksessa, joko virta tai signaalipuolella.
Yleensä vika on vahvarissa tai johdotuksessa.
Joten monellakin tapaa kaverin auto on hyvä testipaikka myös vahvarille.
Jos subi ja vahvari toimii kaverin autossa ok niin silloin vika on johdotuksessa, joko virta tai signaalipuolella.
Tota vaihdoin tänää kaikki uudet johdot,mut ei vielläkään toimi.Sen verran sain koitettua,että Subi toimii myös.Mutta vahvistin lienee paskana.
Virtaa vahvistimelle tulee,mutta ei pelitä.Mikä vois olla vahvistimessa vikana jos ei pelitä?Kuten jo aikasemmin sanoin,ni vahvistimen virtavalo syttyy,mut heti sen jälkee valo himmenee...
Koitan viellä toisella vahvistimella,mutta jos ei toimi sekään,ni sit ei oo vahvistinkaan paskana 
Virtaa vahvistimelle tulee,mutta ei pelitä.Mikä vois olla vahvistimessa vikana jos ei pelitä?Kuten jo aikasemmin sanoin,ni vahvistimen virtavalo syttyy,mut heti sen jälkee valo himmenee...
Itekkö totesit? Anna jonku ulkopuolisen kattoa niin voi löytyä vikaakin. Itse ei aina huomaa niitä. Käykä näin kun auto on käynnissa vai sammutettuna?Kimi 87 kirjoitti:Niin se on,mut missä se vika voi olla,ku kaikki johdot on uusia ja kunnolla laitettu kiinni?
Entiset
Juu,yks päivä vaan rupesin ihmettelemää,ku ei vaan jytise.No kyllä sen sillon pitäis ainaki toimia,ku auto on käynnissä,mutta ei toimi.Koitan tänään tai huomenna tota mun toista soitinta,et jos soittimessa olis jotain häikkää tai soittimen johdoissa.Mulla on kyllä puol vuotta vanha Dvd-soitin,että mun tuurilla se on menny jotenki paskaks 
Ei niillä subin wateilla ole mitään väliä. Enempi kiinnostaa sen puhekelan ohmit. Onko se 1 vai 2 kelainen. Minkälaiseen kuormaan olet laittanu sen subin sille vahvistimella , että ei ole liian matala kuorma ja vahvistimen kanava on palanu.Kimi 87 kirjoitti:Mä en tiiä edes minkä merkkinen toi on,ku ostin sen kaverilt joku 1½ sitte.Se on kyl pari vuotta vanha.Toi vahvistin on joku 1200w,4 kanavainen Boschmann. Ja mul on vaan toi subi siin kii,mut ton subin takana ei lue edes,et montako wattinen se on
Entiset