Ei meitä miehiä sitten enää tarvittukaan..
Ei meitä miehiä sitten enää tarvittukaan..
Ford Mondeo 1.8 STW
[quote
Näin yks päivä kun alepasta käveli pariskunta ulos, mies edellä kantaa 12-packin lapin kultaa ja emäntä perässä neljän ison kauppakassin kanssa
[/quote]
No toihan on ihan normi show. Noinhan sen pitääki olla..... Miks mä muuten oon sinkku?
Näin yks päivä kun alepasta käveli pariskunta ulos, mies edellä kantaa 12-packin lapin kultaa ja emäntä perässä neljän ison kauppakassin kanssa
No toihan on ihan normi show. Noinhan sen pitääki olla..... Miks mä muuten oon sinkku?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Voi jumalauta mitä touhua, et sitten viittinyt puuttua tuohon millään tavallaJarzki kirjoitti:Näin yks päivä kun alepasta käveli pariskunta ulos, mies edellä kantaa 12-packin lapin kultaa ja emäntä perässä neljän ison kauppakassin kanssaJanzamar kirjoitti:Ja tietysti meidän pitää tehdä ne raskaat hommat
1. Sen mäyriksen ois pitäny olla perhepakkaus (24 tölkkiä)
2. Sillä ukolla ois pitäny olla rööki toisessä kädessä
3. Ja toisessa kädessä avattu kalja
4. Muttei vähäisinpänä, sen eukos ois pitäny kantaa ne kaljatkin
Naisethan on aina halunnut olla tasa-arvoisia. Siis osallistukoon myös fyysisiin hommiin..Jarzki kirjoitti:Näin yks päivä kun alepasta käveli pariskunta ulos, mies edellä kantaa 12-packin lapin kultaa ja emäntä perässä neljän ison kauppakassin kanssaJanzamar kirjoitti:Ja tietysti meidän pitää tehdä ne raskaat hommat
Onhan noitakin tosiaan nähty,eikä edes turhan harvoinmasapo kirjoitti:Naisethan on aina halunnut olla tasa-arvoisia. Siis osallistukoon myös fyysisiin hommiin..Jarzki kirjoitti:Näin yks päivä kun alepasta käveli pariskunta ulos, mies edellä kantaa 12-packin lapin kultaa ja emäntä perässä neljän ison kauppakassin kanssaJanzamar kirjoitti:Ja tietysti meidän pitää tehdä ne raskaat hommat
Hitto,taidan olla nössö kun kannan kauppakassit enkä edes ole juonu vuosiin
Toisaalta vaimo on kyllä sellainen tehopakkaus etten toista tiedä,
pikkujuttu kantaa jotkut ostokset kotosalle verrattuna kaikkeen mitä en joudu
ihmeemmin kotosalla tekemään
En silti taitaisi tennarin kuvaa takataskun kohdalle saada vaikka
onnistuisikin itsekseen lisääntymään