kirkkaat sivuvilkut...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Andrei
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Andrei »

Mitä kirkkaita sivuvilkkuja olette käyttäneet A vectrassa? Saako suoraan sopivia vai pitääkö laittaa ns. yleis mallit..?
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

itse laitoin ihan tarvike AD-vilkut, niitä piti pikkuisen muokata, ei paljoa.
Katsastus-setä ei sanonut niistä mitään joten kai ne ihan lailliset ovat (ei e-hyväksytyt)
yksi vaihtoehto on laittaa astran vilkut, ovat ainakin vimpan päälle lailliset
Andrei
'Kapitän'
'Kapitän'

niin juuri... pitäisi käydä ostamassa cd crardicin kirkkaat vilkut.. mut kiinnitys on sit toinen asia.. Akryyli kakspuoliteipillä varmaan pysyy..!!??
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

siinä mukana tulee kaksipuoleinen tarra, mutta en sitä käyttänyt, ei ole hyvä.

Kotona oli semmoista kunnon tarrateippiä jolla olen peilit laittanu seiniin kiinni.
Siitä muotoilin vilkun muoset palat ja on pysynyt kesän ja tämän talvenkin aina moitteetta.

tuosta muokkauksesta vielä:
eli sahasin sen pienen tapin siitä päästä pois ja sitten hioin sen vilkun "varren" tasapaksuksi, ei muuten mahtunuy lokarin reiästä. Saha ja hiomapaperi, sillä minä pärjäsin. Ei ole paha homma, 5min/vilkku

<font size=-1>[ This Message was edited by: pebe on 2003-04-01 12:20 ]</font>
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

mä kävin kans hakemassa ne CD Cardicin valkoset sivuvilkut ja niihin keltaset polttimot. nissä tulee se kiinnitys "teippi" mukana. vähän jouduin viilaamaa sitä koloo lokarissa isommaks ja katkasemaan vilkuista semmosen klipsun.
Hienosti on tähän päivään pysyny.
näkee nyt mitä katsastus setä sanoo.
Kuva
janne hakala
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja janne hakala »

ostin rauman kiiltovaunusta sellaiset kirkaat vilkut jotka tulivat tarralla kiinni ei tarvinnu kun irrottaa vanha vilkku ja putsata pinta kunnolla ja asentaa uusi tilalle. vilkut ovat e hyväksytyt ei tule katsastus miehen kanssa ogelmmia !
terv jannne hakala
Andrei
'Kapitän'
'Kapitän'

Niin just.. huomenna saan vilkut ja ei muuta kuin paikoilleen!on muuten aika törkeät bnuo vakio sivuvilkut tossa 94vm vecussani! Yök. täytyis alkaa hommaamaan aluvanteita ku tuo kesä tulee...
Vastaa Viestiin