löytyiskö keltään tietoa et minkä kokoinen on ovessa oleva reikä kaiutinta varten??
mulla on kaiuttimina macrom ext 6.0 eli 6,5" pitäis sinne oveen saada.. entäs ketkä on laittanut niin on varmaan tarvinnut laittaa jotkut korokerenkaat?? ja mistä niitä sais hyviä?
Hifiliikkeistä saa muovisia sovitinrenkaita, niin ei tarvitse fanerista väsäillä. Maksavat jotain 20 e luokkaa ja istuvat hienosti ja helposti. Saattaa saada biltistä tai motonetistakin.
Itelläni on muistaakseni tuollaiset samanlaiset macromit ja niiden edestä joutuu vähän leikkelemään pelliä pois ovesta...tai moukaroimaan. Itse suoritin tuon homman kumipäävasaralla, ihan vaan vinkiksi niin ei oo ovi ihan täynnä metallisilppua.
Jos haluat vähän edes kunnollisen bassotoiston noilla kaikattimilla (tai millä kaikattimilla tahansa) niin kannattaa ehdottomasti vaimentaa se oven ulkopelti vibroplastilla/dynamatilla/bitumilla tms. ja sulkea samalla tavaralla oven sisäpelti, jolloin ovesta tulee jo ilman ovipahvia jonkinsortin "kotelo". Omastani vaimensin vibrolla ulkopellin ja sisäpellin suljin myös ja kyllä midissä on nyt ihan asiallinen potku.
Ihan OT: Tommoset oli mulla myynnissä B-Vectraan ihan B-Vectran alkuaikoina ja kun kellekkään ei kelvannut silloin, niin roskikseen meni. Ainakin B-Vectran ovipaneeleita saa käsitellä aika rankalla kädellä jos meinaa saada räminätöntä hyvää äänentoistoa.
Spud kirjoitti:Ihan OT: Tommoset oli mulla myynnissä B-Vectraan ihan B-Vectran alkuaikoina ja kun kellekkään ei kelvannut silloin, niin roskikseen meni. Ainakin B-Vectran ovipaneeleita saa käsitellä aika rankalla kädellä jos meinaa saada räminätöntä hyvää äänentoistoa.
no tarkotus olisikin ihan reilulla kädellä vaimentaa nuo ovet, niin eiköhän siitä hyvä tule
mestari9 kirjoitti:kiitoksii tiedost. nii vähä meinasinki.. eli huome kauppaa hakee dls:n erillissarjan taakse.. tarviikoha jotku korokepalat tjt?? onko jollai tietoo??
Mulla on fusionin kaksitiet takana ja jouduin tekemään vanerista sovitepalan että sain kaiuttimen hyvin. Noin puoli senttiä vaati korotusta.
Tuo on tietenki kaiuttimen mukaan että tarvitseeko vai ei