ja mikähän nyt on vikana.
ja mikähän nyt on vikana.
elikkä,auto olis vectra 2.0i vm96 aj 320tkm.kuukaus takaperin vikana oli toi nokkaakselin anturi,kiekat jäi 4500 ja jne.no anturin vaihto auttoi,ja auto pelitti.nyt oli viikon seisonut,starttasin,lähti hyvin käymään,mut vika valo alkoi vilkuttaa tasasesti.ajoin pienen matkan,sammutin,ja enää ei käyntiin lähtenytkään.bensapumppu toimii,rele kunnossa,avaimia vaihdettu.bensaa tulee hyvin koneeseen,pyörittää hyvin.otin sielt hantin jaloissa olevan pikkulaatikon pois,irrotin ne kaks liitintä,ja piruuttani väänsin avaimesta,ja se hörähti hetkeks käymään,mut sammus heti.tulpat myös tsekattu.jakoremmi vaihdettu just.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

just näin.virrat päälle,ja valo alkaa vilkuttaa tasasesti.se eniten ihmetyttää,että kun se musta boxi oli mun kädessä,se meinan lähteä.onk se se ecu,joka on hantin jaliss oleva musta boxi,jossa kaksi liitintäLurttinen kirjoitti:Ymmärsinkö oikein.
Auto on sammuksissa ja virrat päälle kytkettäessä vikavalo vilkkuu tasaisesti?
En muista, mutta tarkoittikohan se sitten, että itse ECU on hajalla vai olikohan se vaan laturi... tjsp,
ikävä vika jokatapauks essa.
heitetääs ilmaan tyhmä kysymys.mul on myös toinen vectra.2.2 vm 02 aj 103tkm.voinko sillä eculla testata tätä toista autoa.tais oll tyhmä kysymys,mut en autoist ite juurikaa tiedä,muut ku sen,ett ne vittuilee aina.25556617 kirjoitti:just näin.virrat päälle,ja valo alkaa vilkuttaa tasasesti.se eniten ihmetyttää,että kun se musta boxi oli mun kädessä,se meinan lähteä.onk se se ecu,joka on hantin jaliss oleva musta boxi,jossa kaksi liitintäLurttinen kirjoitti:Ymmärsinkö oikein.
Auto on sammuksissa ja virrat päälle kytkettäessä vikavalo vilkkuu tasaisesti?
En muista, mutta tarkoittikohan se sitten, että itse ECU on hajalla vai olikohan se vaan laturi... tjsp,
ikävä vika jokatapauks essa.
palehti kirjoitti:Ajonesto jumissa.
Hinauta pirssiliikkeeseen ja siellä ne naittavat auton ja ajoneston taas toimimaan keskenään.
Näin mulle kävi vuosi sitten tasan samoilla oireilla ja se tuli sillä kuntoon.
jos vikana ajonesto,miten se muutaman kerran luvannut,ja kerran jopa,vaikka ecu mulla kädessä irrotettuna.viittaisko tää kuitenkin ecun rikkoontumiseen.ja mitä sellanen maksaa.se ecun sisällä virtapiiri,jossa paljon juotoksia,voiskos sitä mitenkään koittaa ite tinata,vaikka riskilläkin,vai onko se rikki lopullisesti.
onko se musta muovilaatikko,joka sijaitsee hantin jalkatilassa oikealla muovin alla,jossa kaksi liitintä,se ecu.se mulla oli kädessä,ja starttasin,ja se todellakin lupas.ihmettelin tätä itsekin,koska muutama vuosi civicissä sama vika,ja ecu todellakin on aivot.civicissä vaan oli paljon isompi boxi ja metallinvärinen.eli mikä se musta laatikko sitten on.markoh83 kirjoitti:No jos sulla ois ollu ECU kädessä niin ei ois lupaillu eikä muutakaan. Koska ecu on moottorin "aivot".
KIITOS JAMATA
tein niin kuin jamata neuvos.liikuttelu ei tosin auttanut,mut poistin koko helahoidon, ja johan hörähti.että tuntui hyvälle.kiitokset kaikille muillekin vastanneille. 
Re: KIITOS JAMATA
No jopa on hyvä ajonesto jos tuolla tavalla saa ohitettua25556617 kirjoitti:tein niin kuin jamata neuvos.liikuttelu ei tosin auttanut,mut poistin koko helahoidon, ja johan hörähti.
No pääasia, että sait auton toimimaan
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri