Asconaa kehittämään! (kuvia)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Dominator »

http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?a ... 530&page=4

Jeah eli tos on noi kuvat askosta... Ja nyt oon alkanu miettiin ekaks tota sisustaa että onko paha tehä noi ovipahvit itte johon sais helpommin tehtyä paikat noille kajareille? Meinasin laittaa pienemmät kun noi 6.5"

Ja sit millanen takaspoikka tohon passais parhaiten kun oon luopumassa tosta nykyisestä, oon kai kyllästynyt siihen... Meinasin vaihtaa hiukka isompaan? Mut passaakohan se tohon ton uuden puskurin kanssa sit kun joskus saan sen valmiiks ja paikolle...
Ja sisälle meinasin istuttaa Recarot mitkä löytyy GT mallista vakiona, mut niihin pitäs saada uudet päälliset tai jotain... ovat aika kulahtaneet... mistäs noi mahtas löytyy?

Ja helmalevikkeet pitäs kanssa laitella mut mitkä? vai tekiskö nekin itte? saako niistä hyvin istuvia jos itte alkaa säätään? oisko kokemuksia?

Jep ja jos jotain muuta tulee mieleen mitä tolle vois tehä niin antakaahan vinkkiä!!!
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

Vetokoukku pois, takasiipi pois, takalasin ritilä pois, maskia vois ehkä ehostaa..

Sitten vain vannekaupan ja maalarin kautta auto kotipihalle.
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2003-03-25 23:33, RL wrote:
Vetokoukku pois, takasiipi pois, takalasin ritilä pois, maskia vois ehkä ehostaa..

Sitten vain vannekaupan ja maalarin kautta auto kotipihalle.

hmmm "sehän kuullosti hyvältä..."
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

maalarin ja katon kautta... =) wunderi pois/piiloon, tekee autosta liikaa amis-vehkeen...
Dominator
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2003-04-08 23:22, Coupe kadett wrote:
maalarin ja katon kautta... =) wunderi pois/piiloon, tekee autosta liikaa amis-vehkeen...
hi hi hi... mä ajelen aina lippis päässä sätkä huulessa pilotti päällä... eli onko se wunderi se pahin asia... heh heh :wink:
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Vastaa Viestiin