Delco CDR500 soittimen voimakkuus

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
wrthf
'Kadett'
'Kadett'

Delco CDR500 soittimen voimakkuus

Viesti Kirjoittaja wrthf »

Eli uteliaisuuttani kysyn toimiiko kenelläkään kyseisen soittimen automaattinen äänenvoimakkuuden nosto, kun ajonopeus kiihtyy? Ominaisuus mainitaan ohjekirjassa, mutta vaikka asetusta säätää, niin omasta mielestäni voimakkuus ei kyllä automaattisesti muutu...
jani06
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja jani06 »

joo mulla kans sama vika et ei toimi toi automaattinen äänenvoimakkuuden säätö ajettaessa..missä vois olla vika?
ohjekirjan mukaan olen koittanut sitä asetusta vaihdella mut ei vaan toimi..auto on 2001 vectra ja soitin se Delcon CDR500
Tenox
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tenox »

Hmm, mikäköhän Delcon malli tuossa omassa mahtaa olla (B2 Omega Elegance vm. 2000) - pitää tarkistaa, kun autoon menen seuraavaksi, yhden Cd:n RDS originaali se joka tapauksessa on ja valikoista löysin sen voimakkuussäädön (5 eri asetusta) ja se on mulla maksimissa, eli vitosella ja toimii. Mielestäni vieläpä aika hyvin.
jani06
'Kapitän'
'Kapitän'

mikähän siinä sit on et mulla se ei toimi millään vaikka laittais sen sinne vol.5 tasolle...ihme juttu!
eikö kellään ole samanlaista ongelmaa ollut ja saanut sitä sit jotenkin pelittään?
hulkster
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hulkster »

mua ainakin ko. toiminto ottaa vaan päähän. joskus kun haluaa pikkusen luukkuttaa kovempaa musiikkia niin ei onnistukkaan kun masiina osaa sitä myös holjentää kun motarilta pois tulee. C vectran mankka kyseessä
jani06
'Kapitän'
'Kapitän'

saahan sen volumetason säädettyä vaikka nollaan niin ei se sit nopeuden mukaan säädy...
Tenox
'Senator'
'Senator'

Niin ja saahan sitä manuaalisesti lisättyä jos ja kun se motari loppuu.

Omassa tuo näytti olevan Delco CDR2005 ja toimiva siis.
kcl
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kcl »

Säädön stepit ovat myös vähintäänkin omituiset, muistelen jostain lukeneeni että portaikko ois kolmiasentoinen, 0-130 km/h ois sama asetus....
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
Tenox
'Senator'
'Senator'

Mulla ainakin portaat menee jotakuinkin 0-40 / 60 / 80 / 100 / 120 jne. Eli selvästi huomaa kun nopeus - mittarin mukaan - nousee 80km/h, että musiikin volyymi nousee ja sama satasessa jne.
Vastaa Viestiin