Tuonnekko kaikki on menneet...
Lotus club russia
Lotus club russia
Välillä elämä potkii päähän ja välillä munille
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
TobyR kirjoitti:Eikös Kekellä ole jonkinlainen rekisteri näistä?Jari79 kirjoitti:mitäs meillä on lotus ja evoja suomessa ?EVO-500 kirjoitti:OHO!
Sivuilla listattuna 9kpl Lotareita niiden kerhossa...
Aika hyvin.
T:K.Vilen
Jep!
Vähän on vielä tuo Lotus / EVO rekisteri työn alla eli ei ole varmaa tietoa tämänhetkisestä em. ajoneuvojen kokonaislukumäärästä Suomessa, mutta josko tuo päivittyisi pikkuhiljaa ajan tasalle, kun saa lisää tietoja siihen...
Rekisterissäni löytyy 15kpl niin EVO:ja kuin Lotareitakin, mutta nyt on mahdollisuus "ilmiantaa" minulle mahdollisimman monen yksilön sijainnit tietoineen päivineen, sillä olisi tarkoitus oikeasti pitää yhteyttä ja jatkossa järjestää yhteisiä tapahtumia tälle harrastaja ryhmälle.
Eli kyllä näitä keräilyharvinaisuuksia pikkuhiljaa rantautuu Suomeenkin.
Monet niistä ovat vielä taxfree:nä maassa, mutta toivottavasti pikimmiten verotettuina liikenteessä, sillä käytännössä taxfreenä oleva auto ei vielä ainakaan minun mielestäni ole "Suomessa", vaan joko kasa varaosia tai projekti, joka toivottavasti valmistuu ja rekisteröidään Suomeen mahdollisimman nopeasti...
Kerään rekisteriin omistajien yhteystietoja sekä ajoneuvojen tarkempia tietoja, kuten valmistenumerot, rekisteritunnukset sekä myös runkonumerot, jolloin niillä tiedoilla on mahdollista tuntea ajoneuvot melko tarkasti ja niiden liikkeet...
Eli jos tiedät em. ajoneuvoja Suomessa ja niiden liikkeitä niin niitä kannattaa "ilmiantaa" minulle...
T:K.Vilen/OCF Secretary
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Jep jep...-WW- kirjoitti:Kangasalalta yksi tuollainen lähti purkuun, siis lotus.
Tuo yksilö on kyllä tiedossa, mutta sitäkään ei ole mitenkään tullut kirjattua rekisteriin jota pidän, koska se ei ole mahdollista saada Suomen katuliikenteeseen siinä korissa.
Mutta onneksi auto meni harrastajien käyttöön...
T:K.Vilen
-
irmscher4000i
- 'Senator'

[quote="telwin"]Onkos tämä se vakuutusyhtiön lunastama purkupaperillinen?[/ kyllä kaverin kans ostettiin puoliksi ja osiks menee mulle tulee siitä jarrut omaan lotus senattoriin ja moottori jää mulle jemmaan ja voiman siirto taas menee kaverin 4l irmscher senuun ja kaikki muu ylimääränen osa myyntiin.
irmscher4000i kirjoitti:telwin kirjoitti:Onkos tämä se vakuutusyhtiön lunastama purkupaperillinen?[/ kyllä kaverin kans ostettiin puoliksi ja osiks menee mulle tulee siitä jarrut omaan lotus senattoriin ja moottori jää mulle jemmaan ja voiman siirto taas menee kaverin 4l irmscher senuun ja kaikki muu ylimääränen osa myyntiin.
Ot, minkäväriset Senut teillä on?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07