Avo C-Ascona

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kadettgsi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

Sattuipa tossa tänään Espoon autoliikkeitä kierrellessäni silmiin C-mallin avo Ascona. Mintunvihreä, alkuperäinen suomiauto,1.8 i kone (115hv) ja auto oli muutenkin ihan OK näköinen nopealla katselulla. Hintaa autolla oli 6500 ekeä.
Täällähän oli aikaisemmin jo juttua noista avomalleista mutta en löytänyt enään vanhaa topiccia, eli jos nyt jota kuta sattuu kiinnostamaan moinen harvinaisuus niin sieltä se löytyy...
Herkules
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Herkules »

Törmäsin samaan laitteeseen autopokkaria selatessani ja olin aikeissa siitä tänne kirjoittaa. Olipa tosiaan ainakin kuvassa ihan makeen näkönen peli..
ascona_mies
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja ascona_mies »

Ainakin minä simmosta tossa alkuvuonna hain mutta homma on toistaseks jäissä, koska varkaat iskivät sihen autoon, mistä oli tarkoitus ottaa kone sun muut, ja veivät ohjainyksikön, ilmamäärämittarin ja bensapumpun! PRKL!!!
ascona_mies
'Kadett'
'Kadett'

ai mut tää oliki vanhempi juttu! Itse hain sellaista vasta tämän vuoden alussa!
ascona_mies
'Kadett'
'Kadett'

Sori sekoiluni! En tie mitä aattelin tolla vanhemmalla jutulla! Olen nääs yövuorossa ja silmät ja aivot eivät aivan toimi samalla aallonpituudella!!
Vastaa Viestiin