vectra 4*4 omistajat!
kävin lukemassa vihjeistä ja vinkeistä juttua
4*4:sta.Rupesi arveluttamaan toi painetiiviste>täytyy vähän kysyllä tarkemmin
mitä autolle on tehty ettei heti tule yllätyksiä.Jakolaatikon hinnat hivenen hirvittää jos tulee täys tuho.Mihin kannattaisi kiinnittää huomiota kun käyn katsomassa kyseistä autoa.kiitos vastauksista!
4*4:sta.Rupesi arveluttamaan toi painetiiviste>täytyy vähän kysyllä tarkemmin
mitä autolle on tehty ettei heti tule yllätyksiä.Jakolaatikon hinnat hivenen hirvittää jos tulee täys tuho.Mihin kannattaisi kiinnittää huomiota kun käyn katsomassa kyseistä autoa.kiitos vastauksista!
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
Tärkeimmät asiat varmaan on että on muistettu vaihtaa ohjaustehostimen öljyt, neliveto kytkeytyy sen avulla pois/päälle. Jakolaatikon öljyt on myös hyvä vaihtaa. Ohjeet öljynvaihto väliin vaihtelee 60 000-10 000 kilometrin välillä. Mutta tärkeintä on että niitä on edes useamman kerran vaihdettu. Myöskin kannattaa zekata onko autoa madallettu, ja jos on onko camberkulmat muutettu oikeisiin. Jos camber on pahasti pielessä se rasittaa jakolaatikkoa. Ei kai siinä muuta tarvii muistaa...?
Mun autolla tulee jo 200 000 täyteen. Kerran vaihdettu jakolaatikko edellisen omistajan toimesta (joskus v.1991) kun oli laittanut ilmeisesti eri kokoset renkaat eteen/taakse. Myöskin magneettiventtiilin olen vaihtanut, kun se hajosi tehostajan öljyn vaihtamatta jätön vuoksi. Muuten on pelittäny hyvin, ja oon todella tyytyväinen autoon.
Mun autolla tulee jo 200 000 täyteen. Kerran vaihdettu jakolaatikko edellisen omistajan toimesta (joskus v.1991) kun oli laittanut ilmeisesti eri kokoset renkaat eteen/taakse. Myöskin magneettiventtiilin olen vaihtanut, kun se hajosi tehostajan öljyn vaihtamatta jätön vuoksi. Muuten on pelittäny hyvin, ja oon todella tyytyväinen autoon.
Opel on POP!
Mullaki on tollanen ja on se ollut hyvä auto tähän asti mut nyt meni toi kone siintä. Talvella siintä pitää varsinkin ku mullaki oli huonot renkaat ja ei ikinä missää ongelmii ettei ois päässy liikkeelle.
Vois pysähtyy vaik ylämäkeen mikä oli jäässä ni kyl se siint lähti. Mulla on toi alusta jo hiukan loppu mut silti paljon parempi ajaa kesällä ku mun mutsin 2000vm Micra.
Vois pysähtyy vaik ylämäkeen mikä oli jäässä ni kyl se siint lähti. Mulla on toi alusta jo hiukan loppu mut silti paljon parempi ajaa kesällä ku mun mutsin 2000vm Micra.