Kiinnostaisi tietää onko antennin lähimaastossa johdossa liitintä? Millainen liitin mahtaa olla?
Radio pätkii ja pitäisi vaihtaa antenni.
b-corsa antenninjohto
b-corsa antenninjohto
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Mitenkä muistelisin että ainoa liitin mitä antennissa on, niin on radion päässä.
Eli jos vaihdat antennin, niin joudut pujottelemaan uuden kaapelin kattoverhouksen välistä radiolle. Kaapeli on nimittäin integroitu antenniin kiinteäksi, kiitos antennivahvistimen.
Kerran olen Corsaan antennin vaihtanut, kun liian matala tallinovi vei entisen. Uusi ja vanha johto sopivasta kohtaa poikki, kun ei uuden kaapelin virittely kattoverhouksen välistä oikein iskenyt. Hieman tinaa ja teippiä, ja loistavasti on radio kuulunut.
Toki asia on helpoin vielä varmistaa raottamalla kattoverhousta.
Eli jos vaihdat antennin, niin joudut pujottelemaan uuden kaapelin kattoverhouksen välistä radiolle. Kaapeli on nimittäin integroitu antenniin kiinteäksi, kiitos antennivahvistimen.
Kerran olen Corsaan antennin vaihtanut, kun liian matala tallinovi vei entisen. Uusi ja vanha johto sopivasta kohtaa poikki, kun ei uuden kaapelin virittely kattoverhouksen välistä oikein iskenyt. Hieman tinaa ja teippiä, ja loistavasti on radio kuulunut.
Raotinkin, mutta piuha menee niin mukavasti pellin sisällä, etten löytänyt liittimiä..ascona_c kirjoitti:Mitenkä muistelisin että ainoa liitin mitä antennissa on, niin on radion päässä.![]()
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.