Suunnitelmia..perus koneella ensin ja nyt irrallaan olevat eurot moottorinohjaukseen. Kansia ja nokkia saa sit palkan ylijäämällä mutta tollanen kalliimpi uhraus ei onnistu enään myöhemmin.
En tiedä, Vems taitaisi olla se juttu mulle nyt mutta siitäkin on miljuuna kysymystä. Megaruuttaa jostain syystä vierastan, onko se vaan mun päässä en tiedä sitä sitten. DTA on liian kallis budjettiin. Olen valmis isolla V:llä niin vitutukseen kuin valmiuteen opettelemaan tuon rakentamisen! Ja apuahan aina saa kun pyytää. Tai luulis ainakin. Ja hullun paperit on jo lekurin puolesta että ei tässä muuta voi menettää kun rahan paskaa.
Kone tulee olemaan vapari 95% varmuudella (jaaha mistäs tollanen luku mutta lompakko on liian ohut jne.)
Heittäkää kommenttia tai antakaa topicin tippua, uusi tulee sit kuvien kanssa projektit osioon jossa saatte seurailla miten hommat sujuu. Se on kuulemma niin että ryyppääminen loppu baareissa, viikonloput ja arki-illat menee tallilla kädet rasvassa (voi siinä "pari" keppanaakin mennä). Ja miksei työaikanakin rassata jos pomo ei ota hikee.
Pienessä maistissa, mutta nyt onkin lauantai! Nyt vois jo maksaa jäsenmaksunkin kun on opel isolla O:lla! Ei muutakun nopat autoon ja tarra takalasiin..no ehkä ton ekan vois jättää väliin..