Tavallisen Astra G:n ja Coupe Bertonen erot?
Tavallisen Astra G:n ja Coupe Bertonen erot?
Kertokaapa nyt tietämättömälle, kun olen ajattelut hommata tuon Coupen niin onko autojen tekniikoissa hirveästi eroja (siis tavallisen Astran ja Coupen välillä) ja onko Coupen varaosat kalliimpia, kuin tavallisen Astran? Eli tuleeko Coupen pitäminen kalliimaksi kuin normi Astran. 
Eipä noissa teknisesti eroja juuri ole, ellet ole turbo versiota hankkimassa.
Muutoin erot löytyy korista ja hieman sisustasta.
Tekniikka muutoin varsin yhteneväistä 1.8 ja 2.2 malleissa.
Eli huollot ja varaosat samoissa hinnoissa.
Muutoin erot löytyy korista ja hieman sisustasta.
Tekniikka muutoin varsin yhteneväistä 1.8 ja 2.2 malleissa.
Eli huollot ja varaosat samoissa hinnoissa.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Tavallisen Astra G:n ja Coupe Bertonen erot?
Inkeri kirjoitti:Kertokaapa nyt tietämättömälle, kun olen ajattelut hommata tuon Coupen niin onko autojen tekniikoissa hirveästi eroja (siis tavallisen Astran ja Coupen välillä) ja onko Coupen varaosat kalliimpia, kuin tavallisen Astran? Eli tuleeko Coupen pitäminen kalliimaksi kuin normi Astran.
Jos vertaat autoa sedan G astraan tai no ihan mihin vaan muihinkin malleihin niin ei tarvi pelätä eroa. Korin muotoilu on erillainen, mutta niinpähän se on erillainne HB mallikin kuin farmarikin. Puskurit ja helmat on erillaiset, Sisusta on ihan samalaista kuin muissakin. Jarrut on samat(paitsi turbo mallissa). Ei ole kalliimpaa pitää kuin normimalliakaan. Ei tuo kuitenkaan niin harvinainen auto ole
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!