Taas yksi ooppelin omistaja lisää

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Obelixman
'Kapitän'
'Kapitän'

Taas yksi ooppelin omistaja lisää

Viesti Kirjoittaja Obelixman »

Niin heippa vaan kaikille.Tuli tosiaan ooppeli ostettua ja auto on b-mallin vectra farkku 1.6 16v koneella ja vuosimalli on 2001.Varustetaso on comfort ja mittarissa vähän alle 120000 km,uskon että tällä autolla on vielä paljon kilsoja edessäpäin,huolettomiako? En tiedä mutta toivotaan,kun edelliset kolme autoa oli 1xtojota,ja2xmitsuja,niin välillä on mukava ajaa euroautolla ja ooppelin tosiaan ostin.Ja jäsenhakemuksenkin laitoin vetämään.
Heti yx kysymys :Saako tähän autoon vakkarin heittämällä eli onko tässä autossa sähköinen kaasu vai unohdanko koko jutun heti alkuunsa. :P -(z)-
raito
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja raito »

Moi!
Tätä samaa asiaa olen selvitellyt jo pari viikkoa. Autossa on sähköinen kaasu, mutta ei todennäköisesti käy vain viikseä vaihtamalla. Mulla on jo uusi viiksi mutta vakkarille menevän johdon vastakappaletta ei löydy. Siis vika ei ole allekirjoittaneessa vaan johtoa ei ole vedetty boxilta. Valmius muutenkyllä pitäisi olla. asia selviää keskiviikkona kun vien auton asiantuntevalle Opel sähkökorjaamolle. Todennäköisesti joutuu vetäämään tämän puuttuvan piuhan. Mutta katotaan.
Mutta mites sulla on pellit. Onko ovien sivu- ja alahelmoissa mitään merkkiä ruosteesta. Mulle tuli yllätyksenä kun löytyi 10 cm pätkä joka on jo puhkipäin menossa. Mulle kans Opel uusi tuttavuus, tuli ostettua vajaa kuukausi sitten. !.6 Elegance 2001 sedan Vectra.
Vetokoukun asensin just ja siitä sen verran että sähkösarjoja ei sit kannata hakea mistään motonetista tai vastaavasta. tuli paljon turhaa työtä ja ajoa. Opel liike on ainoa oikea paikka hakea sähkövaraosia ainakin, tulee laakista oikea.
lowcali
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja lowcali »

Tervetuloa vaan Opelistien armoitettuun kastiin :D. Kyllä sen Vectran pitäis suhteellisen huoleton olla, kunhan muistat tehdä jakopään hilujen vaihdot ajallaan. Ainahan näissä jotain pientä kuluvaa osaa joutuu laittelemaan, kuten kaikissa muissakin merkeissä. -(z)- on pop.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku

-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
ile-ko
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja ile-ko »

Onnea ja tervetuloa Opel-ajajien joukkoon! Tämä foorumi on täynnä hyvää juttua joten varmasti täältä riittää ajanviettoa pitkäksi aikaa.
-81 Kadett Super 1,2 N 2-ov
-84 Corsa TR 1,3 S 2-ov
Obelixman
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Obelixman »

raito kirjoitti:Moi!
Tätä samaa asiaa olen selvitellyt jo pari viikkoa. Autossa on sähköinen kaasu, mutta ei todennäköisesti käy vain viikseä vaihtamalla. Mulla on jo uusi viiksi mutta vakkarille menevän johdon vastakappaletta ei löydy. Siis vika ei ole allekirjoittaneessa vaan johtoa ei ole vedetty boxilta. Valmius muutenkyllä pitäisi olla. asia selviää keskiviikkona kun vien auton asiantuntevalle Opel sähkökorjaamolle. Todennäköisesti joutuu vetäämään tämän puuttuvan piuhan. Mutta katotaan.
Mutta mites sulla on pellit. Onko ovien sivu- ja alahelmoissa mitään merkkiä ruosteesta. Mulle tuli yllätyksenä kun löytyi 10 cm pätkä joka on jo puhkipäin menossa. Mulle kans Opel uusi tuttavuus, tuli ostettua vajaa kuukausi sitten. !.6 Elegance 2001 sedan Vectra.
Vetokoukun asensin just ja siitä sen verran että sähkösarjoja ei sit kannata hakea mistään motonetista tai vastaavasta. tuli paljon turhaa työtä ja ajoa. Opel liike on ainoa oikea paikka hakea sähkövaraosia ainakin, tulee laakista oikea.
En ole vielä tarkemmin tutkinut tuota vakkari hommaa,mut tarvii jossain välissä panostaa siihen asiaan.
En ole ainakaan löytänyt ruostetta tuosta omastani no helmamuovien taakse en ole kurkannut kun on niin hyvin laitettu ne kiinni,mut huoltokirjan mukaan tuohon on korin kunto tarkastus tehty joka vuosi,mutta kuinka hyvä toi tarkastus on,niin sitä en tiedä ja tarkoitus olisi ens kesänä käydä suojauttamassa tuo.Vetokoukku tossa olikin jo valmiina.Ja olivat liikkeessä tehneet ton 120tkm huollonkin eli ei pitäisi olla huolia vähään aikaan. :P -(z)-
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

Kyllähän toi 1.6 16v kone on kestävä, kuhan sen huoltaa. Porukoilla g astra 1.6 16v koneella ja mittarissa 320tkm ja kone on kuin uus :)
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Vastaa Viestiin