Astra F:n soittimesta
Melekeen suosittelisin niitä alkuperäisration "irrotin"rautoja avuksi, ite yritin jos jonkilaisilla vempaimilla(rautakanki,sorkkarauta...) avittaa mut EI. Lainax ko. raudat ja soitin tuli nätisti ulos. Ite vaihdoin JVC:n soittimen tilalle, näyttö ei sit luonnollisesti enää pelaa 1/1 + sitte pari piuhaa piti kääntää toisinpäin ISO-liittimelle, ja täs tapaukses ne oli punaanen ja oranssi eli ne kax virtajohtoo. Ilman ko. toimenpidettä kanavat ym. asetukset ei pysy soittimen muistis...On 2003-03-10 17:21, //astra// wrote:
Mitenköhän ton vakkari soittimen saa irti ja kun aasentaa tilalle sonyn cd soittimen nii mahtaako tuo näyttö toimia mitenkään ennää??OOn yrittäny saada sitä siististi irti mutta ei lähe!!1
Mulla on tosta jotkut piuhat vaihettu (entinen omistaja eli broidi) ja näkyy päiväys näytössä koko ajan. Tosin nyt ei ole näyttöä, mutta eiköhän sellanen kohta ole, kiitos RL:lleOn 2003-03-10 22:58, RL wrote:
Mulla on ISO-liittimellä kiinni ja näytöstä lähtee se keskimmäinen teksti eli päiväys pois aina kun mankan laittaa päälle. Pitäs vissiin ottaa poies joku piuha siitä liittimestä ettei se vaikuttas siihen.

On 2003-03-10 22:40, rattimasa wrote:Yritin juuri niillä raudoilla myös mutta ei liiku mihinkäänOn 2003-03-10 17:21, //astra// wrote:
Mitenköhän ton vakkari soittimen saa irti ja kun aasentaa tilalle sonyn cd soittimen nii mahtaako tuo näyttö toimia mitenkään ennää??OOn yrittäny saada sitä siististi irti mutta ei lähe!!1
Melekeen suosittelisin niitä alkuperäisration "irrotin"rautoja avuksi, ite yritin jos jonkilaisilla vempaimilla(rautakanki,sorkkarauta...) avittaa mut EI. Lainax ko. raudat ja soitin tuli nätisti ulos. Ite vaihdoin JVC:n soittimen tilalle, näyttö ei sit luonnollisesti enää pelaa 1/1 + sitte pari piuhaa piti kääntää toisinpäin ISO-liittimelle, ja täs tapaukses ne oli punaanen ja oranssi eli ne kax virtajohtoo. Ilman ko. toimenpidettä kanavat ym. asetukset ei pysy soittimen muistis...
-
Metro-Sport
- 'Kapitän'

- Viesti:
Se voi olla tosi tiukassa lähtee liikkeelle.. alkuperäisessähän on se asennus kotelo missä se on ja jos sinne väliin on varustelijalla jääny jotai ylimäärästä ni voi olla et "kaksinkäsin", sillä itsellä oli niitä johtosarjan superlonikappaleita siellä ja oli todella jämäkästi kiinni..
Jos se on alkuperäinen niin tuskin sitä takaa on millään sidottu.
Jos se on alkuperäinen niin tuskin sitä takaa on millään sidottu.
-
Metro-Sport
- 'Kapitän'

- Viesti:
sininen piuha valkoisella raidalla. tämän liittimen kun käänsin 90 astetta siten että uros ja naaras ei kohtaa, niin radion käynnistäminen ei poista päivämäärää näytöltä. auto on 97 omega mutta lulisi muissakin malleissa olevan samoin.On 2003-03-10 22:58, RL wrote:
Mulla on ISO-liittimellä kiinni ja näytöstä lähtee se keskimmäinen teksti eli päiväys pois aina kun mankan laittaa päälle. Pitäs vissiin ottaa poies joku piuha siitä liittimestä ettei se vaikuttas siihen.
"sininen piuha valkoisella raidalla. tämän liittimen kun käänsin 90 astetta siten että uros ja naaras ei kohtaa, niin radion käynnistäminen ei poista päivämäärää näytöltä. auto on 97 omega mutta lulisi muissakin malleissa olevan samoin.
[/quote]
Miten yhden johdon ympäri kääntäminen auttaa??
Käänsitkö ISO liittimen päästä vai näytön päästä ja miten??
[/quote]
Miten yhden johdon ympäri kääntäminen auttaa??
Käänsitkö ISO liittimen päästä vai näytön päästä ja miten??