Mistä löytyy Calibran puhaltimen vastuspaketti?

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
Mrigor
'Admiral'
'Admiral'

Mistä löytyy Calibran puhaltimen vastuspaketti?

Viesti Kirjoittaja Mrigor »

Eli mistähän tuon löytää kun en tuolta puhaltimen moottorin kupeesta sitä ainakaan äkkiseltään lötänyt. Vai voiko olla muuta vikaa kun ei toimi kuin nelos asento puhaltimessa.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Siinähän se puhallinmottorin kyljessä tietääkseni möllöttää.

Voihan se puhaltimen säätörullakin tietty olla risa,mutta todennäköisemmin vika löytyy tuolta vastuspaketista.
Veerantti
'Admiral'
'Admiral'

Vastus.

Viesti Kirjoittaja Veerantti »

Jo vain. Kyllä ainaskin mun(=tytön)calikassa vastus löytyy kun purkaa tuulilasin edestä tarpeeksi erilaisia muoveja pois. Niin ja tietty myös pyyhkimien varret irti;).
Tosin meitin autossa on AC mutta ei kai se tähän asiaan vaikuta?
Ps. Mulla ei aina toimi 3:s nopeus mutta se on selkeästi säätörulla vika.
Mrigor
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Mrigor »

mulla oli vectrasta tuo varaosa hommattu ja siinä oli se vastuspaketti siinä moottorissa kiinni, mutta tuossa calibrassa vaan ei ollut. erikokoinen tuo moottorin puhallinrullakin oli. ja minulla on myös ilmastoitu malli.?!?! Ompa puto homma.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Mrigor kirjoitti:mulla oli vectrasta tuo varaosa hommattu ja siinä oli se vastuspaketti siinä moottorissa kiinni, mutta tuossa calibrassa vaan ei ollut. erikokoinen tuo moottorin puhallinrullakin oli. ja minulla on myös ilmastoitu malli.?!?! Ompa puto homma.
Ei siinä mitään outoa ole,jos ilmastoimattomasta vectrasta puhallinmoottorin koitat laittaa ilmastoituun calibraan :roll:

Kyllä se vastuspaketti siitä calibran puhaltimen vierestäkin löytyy,kun seuraat puhallinmoottorin persiistä lähteviä johtoja kuskinpuolta kohti.
Vastaa Viestiin