Mun mielestä nuo jo GTC:ssä nähdyt muodot oli hämmästyttävän hyvin viimeisteltyjä ollakseen "vain" näyttelykonseptia varten. Totta kai uskon, että joitain muotoja tullaan "oikaisemaan" tuotantoa varten, mutta luulen, että pitkält esim keula ja perä alkaa olla kasassa, samoin sisätilat. Kun vertaa vanhoja kuvia esim H Astran konseptista tuotantoon niin varsinkin keskikonsoli oli silmin havaittavan keskentekoinen, mutta noudatti jo lähes täysin tuotantoon tullutta designia. Siitäkin se 3ov versio tuli suht samanlaisena tuotantoon, kuten moni muukin Opelin viimeaikaisista concepteista, esim Meriva ja Antara(tosin lisäovilla..)
Se mitä itse eniten ihmettelen on tuon ajoitus. Eli voisiko muka mennä 1,5v ennenkuin tuotanto voisi alkaa? Edelleen oma odotusarvo on se, että 6v tuotesykli pätisi edelleen eli ensi syksynä olisi jo loppullinen malliesillä ja esisarjan autoja aletaan tuottaa ja ajatuttamaan lehdistöllä ja sitten 2008 keväällä olisi jo normaali tuotanto käynnissä. Toisaalta tämä voi olla omaa toiveajattelua, kun tuo aloitus vm2009:llä olisi mulle myrkkyä seuraavaan auton hankinnan kannalta, kun farkku tulee kuitenkin taas paaaaljon myöhemmin....