autosoitin kysely

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...

mikä soitin itselläsi

jvc
41
26%
Blaupunkt
20
13%
pioneer
55
34%
redpower
2
1%
caliber
1
1%
Muu mikä???
41
26%

Ääniä yhteensä: 160

papanaluukku 4ever
'Admiral'
'Admiral'

autosoitin kysely

Viesti Kirjoittaja papanaluukku 4ever »

eli oon vaihtamassa soitinta uuteen mikä olisi hyvä vaihtoehto pitäisi olla DVD toiminto ja divx toistot mukana. kertokaa mikä olisi hyvä hinta laatu suhteeltaan. ja sellane mitä etsiskelen nii hinta luokka 300€ paikka.
pistin samaan äänestyksen
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Erzki »

Mulla on Blaupunktin Las Vegas dvd soitin ja oon ollu erittäin tyytyväinen siihen :) aluks oli vähän sekava käyttää mutta kyllä siihen tottu nopeeta :lol:
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
elMisse
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja elMisse »

Blaupunkteihin saa CAN-väyläadapterit jne. suoraan esim. Autostudiosta tilaten.

Jos uudempaan Opeliin hankkimassa hifejä siis..
papanaluukku 4ever
'Admiral'
'Admiral'

Erzki kirjoitti:Mulla on Blaupunktin Las Vegas dvd soitin ja oon ollu erittäin tyytyväinen siihen :) aluks oli vähän sekava käyttää mutta kyllä siihen tottu nopeeta :lol:
tota meinasin itekki hankkii iha kohtuu hintaluokassa pyörii nykyään. onko nois blaupunkteissa ollu mitää ongelmia jostaki foorumilta luin että jökkäilöö sillo tällö eikä toista kaikkia aina alusta.
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

^^ihan on hyvin toiminu :D ainut ärsyttävä asia on se että se ei osaa jatkaa biisejä siitä mihinkä jäi vaan aloittaa aina alusta jos sammuttaa soittimen/virrat :bonk: tietty se näyttökin vois olla vähän isompi mutta se nyt ei maailmaa kaada :lollis: näytölle mahtuu biisien selaus tilassa(MP3 Browse) kaksi kappaletta joten kappaleiden selaaminen ei ole mitenkään huippu nopeaa :wink:

Hyvä se soitin on hintaansa nähden :D Noissa muissa soittimissa on kuulma ollut paljon enemmän ongelmia kuin Las Vegasissa 8) joten suosittelen lämpimästi tätä soitinta :)
Keino
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keino »

Itse ostin foorumilta vähän käytetyn REDPOWER 990DVD-soittimen, jossa on takuutakin vielä jäljellä. Vähän epäröiden suhtauduin näihin "soittaa kaikki formaatit" soittimiin aluksi, mutta soitin on osoittautunut oikein käyttökelpoiseksi. Äänensäätö mahdollisuudet on monipuoliset ja takapaneeli täynnä piuhaa kaikenmaailma ylimääräiselle härpäkkeelle mikäli haluaa laajentaa hifi arsenaaliaan. Mitä soittimen näyttöön tulee niin se on RADIO-MODE:lla hyvin selkeä ja yksinkertainen. Musiikki CD:itä toistettaessa ei näytöstä kauheasti selkoa ota. Taustalla kokoajan DVD-stillkuva. Televisiota en ole vielä päässyt testailemaan kun ei ole antenneja olemassa. Tosin varmaan tulee tarvitsemaan erillisen digiboxin jos ajellessa jotain haluaa nähdä. DVD-toiminto on selkeä ja kuva 3,5" TFT ruudulla on yllättävän hyvä. AUX-liitäntään olen asentanut peruutuskameran, joka myöskin toimii pienellä ruudulla niinkuin pitääkin. Ainoa suuri miinus mitä näyttöön tulee on MP3-toiston biisilistat. Ei saa sitten mitää selvää teksteistä, koska on niin pientä pixelimössöä. Kuka tosin elokuvia haluaa jostain reilun tulitikkuaskin kokoisesta ruudusta katsella, joten erillisnäyttö korjaa vian mitä näytön pienuuteen tulee. Soittimessa on myös USB ja muistikortti liitännät jos ei jaksa levyjä kannella mukanaan. Halvalla lähti toi soitin tänne suuntaan, mutta eipä noi nyt maltaita maksa uutenakaan. Kyllä tuo ainakin aikaisemman SONY XPLOD mp3-soittimen hakkaa :)
Kuva
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Tais alpine unohtua äänestyksestä.. :wink:
Keino
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keino »

Onhan se Alpine siellä ;) Muu, Mikä? ;)
Kuva
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

Sony CDX-CA850 pyörittää levyjä. Asiallinen peli, hakkaa entisen Caliberin 6-0 äänen laadussa ja säädöissä.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Vilikku
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Vilikku »

JVC KD-DV6201 tuo on itselläni ja kyllä on ollut tähän asti todella hyvä soitin. Suosittelen
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

VDO CD 753X. Ja on tosiaan CD-soitin, mutta eipä tuo haittaa. Osaa ohjata Opelin omaa näyttöä, sekä äänen laatu on varsin hyvä...
papanaluukku 4ever
'Admiral'
'Admiral'

nonii pistin tuleen ton blaupunkt las vegas DVD35. mun mielestä iha hyvään hintaan 185€ postikuluineen. pian nährään onko hyvä vai ei.
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

Oliko tuossa Las Vegaissa minkälaiset liitännät? Joku tommonen Blaukkarin DVD soitin pyörähti käsissä ja ei ollu kuin 1 RCA ulos.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Erzki
'Diplomat'
'Diplomat'

ChiEf kirjoitti:Oliko tuossa Las Vegaissa minkälaiset liitännät? Joku tommonen Blaukkarin DVD soitin pyörähti käsissä ja ei ollu kuin 1 RCA ulos.
Siihen pitää erikseen ostaa vahvarille semmonen adapteri piuha setti :wink: siinä vahvarin adapteri piuha setissä on 4 rca:ta ulos, sub-out ja center-out liitännät joten uskos että niillä pärjää ihan hyvin :wink:
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Mulla on ollu puolisen vuotta JVC KD-G721 -soitin. Näppärä kapistus. Ei ollut edes hirveen kallis. Pixmaniasta tilattuna ~170 euroa. Toistaa myös USB-laitteista, kuten tikulta. Olen ollut tyytyväinen 8) Ja eroa on OPEL:in orkkis Philipsiin valovuosia. Hyvät säädöt ja kaukosäädinkin. :P
Skoda Octavia TDI
Vastaa Viestiin