autosoitin kysely
-
papanaluukku 4ever
- 'Admiral'

autosoitin kysely
eli oon vaihtamassa soitinta uuteen mikä olisi hyvä vaihtoehto pitäisi olla DVD toiminto ja divx toistot mukana. kertokaa mikä olisi hyvä hinta laatu suhteeltaan. ja sellane mitä etsiskelen nii hinta luokka 300€ paikka.
pistin samaan äänestyksen
pistin samaan äänestyksen
-
papanaluukku 4ever
- 'Admiral'

tota meinasin itekki hankkii iha kohtuu hintaluokassa pyörii nykyään. onko nois blaupunkteissa ollu mitää ongelmia jostaki foorumilta luin että jökkäilöö sillo tällö eikä toista kaikkia aina alusta.Erzki kirjoitti:Mulla on Blaupunktin Las Vegas dvd soitin ja oon ollu erittäin tyytyväinen siihenaluks oli vähän sekava käyttää mutta kyllä siihen tottu nopeeta
^^ihan on hyvin toiminu
ainut ärsyttävä asia on se että se ei osaa jatkaa biisejä siitä mihinkä jäi vaan aloittaa aina alusta jos sammuttaa soittimen/virrat
tietty se näyttökin vois olla vähän isompi mutta se nyt ei maailmaa kaada
näytölle mahtuu biisien selaus tilassa(MP3 Browse) kaksi kappaletta joten kappaleiden selaaminen ei ole mitenkään huippu nopeaa
Hyvä se soitin on hintaansa nähden
Noissa muissa soittimissa on kuulma ollut paljon enemmän ongelmia kuin Las Vegasissa
joten suosittelen lämpimästi tätä soitinta 
Hyvä se soitin on hintaansa nähden
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
Itse ostin foorumilta vähän käytetyn REDPOWER 990DVD-soittimen, jossa on takuutakin vielä jäljellä. Vähän epäröiden suhtauduin näihin "soittaa kaikki formaatit" soittimiin aluksi, mutta soitin on osoittautunut oikein käyttökelpoiseksi. Äänensäätö mahdollisuudet on monipuoliset ja takapaneeli täynnä piuhaa kaikenmaailma ylimääräiselle härpäkkeelle mikäli haluaa laajentaa hifi arsenaaliaan. Mitä soittimen näyttöön tulee niin se on RADIO-MODE:lla hyvin selkeä ja yksinkertainen. Musiikki CD:itä toistettaessa ei näytöstä kauheasti selkoa ota. Taustalla kokoajan DVD-stillkuva. Televisiota en ole vielä päässyt testailemaan kun ei ole antenneja olemassa. Tosin varmaan tulee tarvitsemaan erillisen digiboxin jos ajellessa jotain haluaa nähdä. DVD-toiminto on selkeä ja kuva 3,5" TFT ruudulla on yllättävän hyvä. AUX-liitäntään olen asentanut peruutuskameran, joka myöskin toimii pienellä ruudulla niinkuin pitääkin. Ainoa suuri miinus mitä näyttöön tulee on MP3-toiston biisilistat. Ei saa sitten mitää selvää teksteistä, koska on niin pientä pixelimössöä. Kuka tosin elokuvia haluaa jostain reilun tulitikkuaskin kokoisesta ruudusta katsella, joten erillisnäyttö korjaa vian mitä näytön pienuuteen tulee. Soittimessa on myös USB ja muistikortti liitännät jos ei jaksa levyjä kannella mukanaan. Halvalla lähti toi soitin tänne suuntaan, mutta eipä noi nyt maltaita maksa uutenakaan. Kyllä tuo ainakin aikaisemman SONY XPLOD mp3-soittimen hakkaa 

-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
papanaluukku 4ever
- 'Admiral'

Siihen pitää erikseen ostaa vahvarille semmonen adapteri piuha settiChiEf kirjoitti:Oliko tuossa Las Vegaissa minkälaiset liitännät? Joku tommonen Blaukkarin DVD soitin pyörähti käsissä ja ei ollu kuin 1 RCA ulos.
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck