Onkohan tuossa vermeessä rca-lähtöä ? Ei löytynyt ohjekirjasta eikä mulla ole työkaluja irroitukseen. Olisi kiva tietää ettei vedä noita kaapeleita turhaan. Soittimen malli joku CDR500 tai vastaava.
Ei ole RCA-lähtöä. Itse ratkaisin ongelman laittamalla Sonyn 4 x 23W (todellista tehoa, ei markkina watteja)vahvistimen. Vahvistin tuli ISO-liittimien välille ja asennus oli täysin plug and play eli yhtään johtoa ei tarvinnut itse vuoleskella. Minulle tehot riittävät - kaiuttimet edessä on vakiot, mutta takaoviin on laitettu JBL:n GTi erillissarja alkuperäisille paikoille. Itse olin aika skeptinen tuollaisen kaiutintasoisen signaalin vahvistamiseen, mutta yllätyin positiivisesti - ei se todellakaan kohise - ainakaan minun kuuloalueellani. Eli helpporatkaisu, mutta vain hieman normaalikuuntelua raskaampaan käyttöön.
Minkä kokoinen JBL:n sarja mahtui takaovien vakkaripaikoille? Entä onko tietoa minkäkokoiset elementit mahtuu etuovien vakkaripaikoille? En ole vielä itse ehtinyt perehtyä sen enempää ja nurkissa olis ylimääräisenä 6,5" sarja ja 5" sarja.
On 2003-02-20 12:13, sammy13 wrote:
Minkä kokoinen JBL:n sarja mahtui takaovien vakkaripaikoille? Entä onko tietoa minkäkokoiset elementit mahtuu etuovien vakkaripaikoille? En ole vielä itse ehtinyt perehtyä sen enempää ja nurkissa olis ylimääräisenä 6,5" sarja ja 5" sarja.
Etuoveen mahtuu 6,5" sarja, jos isompaa haluaa saa sieltä jo vähän veistellä pois tavaraa.. itselläni on focalin 6,5" sarja korotusrenkailla, ja silloinkin sai pikkuisen veistää pahvista pois..
On 2003-02-20 10:52, Onni wrote:
Ei ole RCA-lähtöä.
Aivan ihanaa. Budjetti kääntyi juuri nurin. Tarkoitus oli vaihtaa soitin vasta etukaiuttimien ja vahvistimen jälkeen , mutta se lienee nyt sitten ensimmäinen ostolistalla.
On 2003-02-20 21:19, Amis wrote:
Pystyiskö taakse vaihtamaan vakio kaijuttimien tilalle jotku paremmat 5.25 kaks tie kajarit. Oisko tuossa mitään järkiä?
Haloo? Auton malli? Miksi ei? Kaikki on vaikeaa jos kaikki seittämän peukaloo on samassa kädessä.
Haloo? Auton malli? Miksi ei? Kaikki on vaikeaa jos kaikki seittämän peukaloo on samassa kädessä.
Koko ajanhan tässä on puhuttu astra g:stä. Ja heti pittää ruveta vittuileen. Pitäs tajuta jos otsikossa lukee (Astra G cd-soitin ?) Että mistä autosta puhutaan.
Koko ajanhan tässä on puhuttu astra g:stä. Ja heti pittää ruveta vittuileen. Pitäs tajuta jos otsikossa lukee (Astra G cd-soitin ?) Että mistä autosta puhutaan.
Juu-u, mutta onko 3-, 4- vaiko 5-ovinen? Että silleen....
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Saako tota vakio cd-soitinta muuten helposti irti?
Vissiin pitää jonkunlainen tikku tunkea niihin soittimen kulmissa oleviin reikiin että irtoaa. Itse en kuitenkaan saanut irti kun kokeilin työntää metalli tikkuja reikiin...
Joku erikois työkalu siihen pitää olla. Ja jos tuon soittimen irrottaa niin siinä menee lukitus päälle. Pittää tietää se koodi jos aikoo saaha sen taas toimimaan tai käyttää Opel liikkeessä.