mv6 murinat
mv6 murinat
Onko teillä hyvät mv6 omistajat millaisia putkistoja noissa kärryissä?? täytyisi saada omppu hieman muriseen mutta kannataisiko ottaa niitä toiseksi viimeisiä pikku pönttöjä pois vai peräpöntöstä villat mäelle tai suorat rosteri rännit pikku pöntöiltä perään??
- AlpinWeiss
- 'Senator'

Mulla oli kakspuokissa itsellä simonssin putkisto ja ihan tykkäsin! Äänet oli suht. inhimilliset eikä sellaiset amis rähinä vammaiset. Kun tuo vaikka yöllä kavereita kotiin niin on se mukava ku naapureilla putoaa taulut seiniltä. Äänien pitää olla sellaiset sivistyneet kutoset, hondamiehet on sit erikseen.
Jättäkää ne perus vapaavirtaussuodattimet myös niille. Ainoa jonka itselle olisin kelpuuttanut niin tuo orkkis koteloon sopiva! Itse en niin vapareista pidä kun se ääni tulee edestä ja kuuluu sisällekin melko hyvin. Mersussa on ihan jees äänet, tyhjäkäynnillä aivan äänetön, mut sitten kun polkee niin aijjai...
Jättäkää ne perus vapaavirtaussuodattimet myös niille. Ainoa jonka itselle olisin kelpuuttanut niin tuo orkkis koteloon sopiva! Itse en niin vapareista pidä kun se ääni tulee edestä ja kuuluu sisällekin melko hyvin. Mersussa on ihan jees äänet, tyhjäkäynnillä aivan äänetön, mut sitten kun polkee niin aijjai...
Ainakaan mulla ei vapari pidä mitään älytöntä möykkää, ellei sitten aja nappi laudassa. Ja sillonhan saa mekkaloida..AlpinWeiss kirjoitti: Jättäkää ne perus vapaavirtaussuodattimet myös niille. Ainoa jonka itselle olisin kelpuuttanut niin tuo orkkis koteloon sopiva! Itse en niin vapareista pidä kun se ääni tulee edestä ja kuuluu sisällekin melko hyvin.
olipa homma ettiä paikka minne sais äänipätkän lähetettyä, mut tos on liitteenä vähä miun ompun pakoääniä kännyllä äänitettynä.. http://www.oddmusic.com/forum/odd-music ... ml#post390
ex-Kadett E 1.6 Sedan -89
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95
ex-Omega A 2.0 Sedan -91
ex-Omega B 3.0 Sedan -96
ex-Corsa A 1.2 Sedan -89
ex-Omega B Caravan 2.0 16 -96
ex-Astra F Caravan 1.6 16 -95