Haku ei halua toimia, joten antakaa anteeksi jos tästä on keskusteltu aiemminkin
Eli: oon ilmeisesti parantunu Bemarikuumeesta, ja nyt kiinnostais B-Vectra tai B-Omppu. Vectra 2-litrasena ja Omega 2.5. Kumpi ois järkevämpi peli? Mulla järki sanois Vectra, mutta tunnepuoli huutaa Omegaa
Auton hankinnan a ja o on se, että pistää jären narikkaa ennen autokauppaan menoa ja ostaa sen minkä haluaa/himoitsee... Sitten ei tartte katua. Järkeä käytetään sitten siinä, kun selitettään vaimolle miksi tämä...
No omega on paljon isompi ja tilavampi, ja takaveto
Vectra on 2-litrasena käsittääkseni yhtä ripeä kuin omega 2,5. Ja vie vähemmän ainetta.
Järkevämpi vectrahan noista on mutta itse päädyin omegaan kun aikoinaan autoa olin
hankkimassa. Enkä ole pettynyt. Eikä sitä järkeä aina ole pakko käyttää, varsinkaan opeleiden kohdalla
Kun olet ajanut vectran ja omegan , niin haluat Omegan.Se on saletti, ja ehdottomasti V6v: suorituskykyä , eikä tarvii hakee kokoajan pienempää vaihdetta.Eikä tolla 2L tai 2.5L kulutuksessa paljoa eroa ole...
Kirjoitin tämän jo toiseen topikkiin, mutta tämä sopii myös tämän otsikon alle:
Ei kannata ostaa pelkkää järkiautoa. Vähän tunnetta mukaan, niin autoilusta nauttii enemmän! Itse olen mieltänyt tuon nykyisen kulkineen jonkinlaiseksi järkiostokseksi (dieseli ja karvalakkimalli = edullinen). Näin jälkikäteen harmittaa kun tuli ostettua noin munaton auto, nyt autosta/ajamisesta ei saa minkäänlaisia kiksejä...
Opel Astra kirjoitti:Ei kannata ostaa pelkkää järkiautoa. Vähän tunnetta mukaan, niin autoilusta nauttii enemmän! Itse olen mieltänyt tuon nykyisen kulkineen jonkinlaiseksi järkiostokseksi (dieseli ja karvalakkimalli = edullinen). Näin jälkikäteen harmittaa kun tuli ostettua noin munaton auto, nyt autosta/ajamisesta ei saa minkäänlaisia kiksejä...
Amen. Varsinkin jos ylittää tunnepohjalta järjen asettaman hinta tms kipurajan...
Omega. Tietysti. Loistava ajaa. Luxusta kyydeissä monen kalliimman merkin verran ja enemmänkin. Majesteetillinen hiljaisuus. Loistava hallittavuus talviliukkailla. 2 litraisellakin normaaliajot kerkeää aivan mukavasti, eikä sitä vaihdekeppiä nyt oikeasti tarvi aivan joka mutkaan pykältää pienemmälle. Omassa sekalainen keskikulutus ollut kympin pintaan vaikka en mikään köröttelijä olekkaan. Aja molemmat ja otat Omegan. Viittaus 2 litraiseen Omppuun on kompromissin hakua "järki vai tunne" ratkaisun välille.