Kommentti moderoinnista
Kommentti moderoinnista
Ei ole tarkoitus sen enempää avautua ja nuo viimeisimmät lukitut topicit ovat ihan aiheestakin lukittuja.
Kuitenkin tällä foorumilla on useita modeja, mutta itse olen huomannut että kaikki kritisointi koskee kuitenkin vain Lurttista?
Joten ihan näin yleisellä tasolla kyselen että eikö meillä normaaleilla foorumin käyttäjillä ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa siihen ketä tällä foorumilla saa toimia moderaattorina ja kuka ei?
Joku äänestys tms?
Kuitenkin tällä foorumilla on useita modeja, mutta itse olen huomannut että kaikki kritisointi koskee kuitenkin vain Lurttista?
Joten ihan näin yleisellä tasolla kyselen että eikö meillä normaaleilla foorumin käyttäjillä ole mitään mahdollisuuksia vaikuttaa siihen ketä tällä foorumilla saa toimia moderaattorina ja kuka ei?
Joku äänestys tms?
- Undertaker
- 'Diplomat'

Re: Kommentti moderoinnista
Se on niin helppo kritisoida sieltä rajojen takaa. Täytyy muistaa että foorumin ylläpito on talkoo työtä eikä tekijät saa siitä palkkaa. Kannattaisi vain tyytyä siihen (minusta hyvään) palveluun jota saa tai lähteä muualle kattelemaan. Vaikka itsekin olen kritisoinut joitain päätöksiä niin en ole alkanut haukkumaan ketään tai mitään. Tokihan mielipiteensä voi sanoa, mutta muistakaa että homma on vapaaehtoistyötä ja varmasti juuri esim Lurttinen uhraa järjettömän määrän aikaa tämän foorumin ylläpitoon ja kehittämiseen. Ilman lantin lanttia.MakeTku kirjoitti:Ei ole tarkoitus sen enempää avautua ja nuo viimeisimmät lukitut topicit ovat ihan aiheestakin lukittuja.
Joku äänestys tms?
Eiköhän tässä ollut nuoleskelua ihan tarpeeksi
ps. Antakaa mullekin mode oikeudet.
edit: lisätään vielä sen verran että kun on foorumi jossa on melkein 20 000 käyttäjää nii nkaikkia _EI VOI_ miellyttää. Hyvinhän homma toimii siihen nähden.
-
Vieras
Kukahan olis sellainen mode joka miellyttäis kaikkia? Täytyy muistaa,että Lurttinen on myös pätevä laudan ylläpitäjä.Ata ja Lurttinen saa multa propsit vilpittömästi,mitä tulee ylläpitoon.
Täällä forumissa on eräs aktiivijäsen josta vois tehdä työtaakkaa helpottamaan apumoderaattorin,koska tuntuu tietävän suunnilleen kaikesta kaiken...

Täällä forumissa on eräs aktiivijäsen josta vois tehdä työtaakkaa helpottamaan apumoderaattorin,koska tuntuu tietävän suunnilleen kaikesta kaiken...
Enkä siis tarkoittanut itseäni tai Undertakeria...Anonymous kirjoitti: Täällä forumissa on eräs aktiivijäsen josta vois tehdä työtaakkaa helpottamaan apumoderaattorin,koska tuntuu tietävän suunnilleen kaikesta kaiken...![]()
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
kuinkas monta modea meillä on? ja onko se riittävästi foorumin kävijämäärään?Undertaker kirjoitti:Lurttinen uhraa järjettömän määrän aikaa tämän foorumin ylläpitoon ja kehittämiseen. Ilman lantin lanttia.
edit: lisätään vielä sen verran että kun on foorumi jossa on melkein 20 000 käyttäjää nii nkaikkia _EI VOI_ miellyttää. Hyvinhän homma toimii siihen nähden.
(Lurttinen nyt vaan sattuu olemaan paikalla useammin kun muut modet. ja saa varmaan siintä osansa.)
olisko jälleen tullut aika lisätä uusia modeja?
(täällä olisi myös yksi vapaaehtoinen.)
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
-
Vieras
Määki haluu-uunUndertaker kirjoitti:
Aamen tuolleJaspaJami kirjoitti:Kyllähän moderaattorin olisi syytä osata edes kirjautua sivuille![]()
Joo täytyy kyllä antaa kehut Lurttiselle, Atalle ja kaikille muille modettajille. On pysynyt hyvin siistinä ja asiallisena tää foorumi kavereiden ansiosta. Parempia saa oikeasti etsiä. Harmi sinäänsä, että kaikki paska sitten kasautuu yhdelle kaverille, mutta aina antaa nimellään selityksen miksi pistää lukkoon. Jäisi aika paska maku jos aina vaan lyödään lukkoa/poistetaan ilman että kerrotaan syytä. Näin saa muut jatkossa hieman ohjeistusta että mikä on sallittua/ei niin sallittua.
Hienoo että jaksatte/viitsitte!!
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
Juu, moderaattorien täytyy olla kerhon jäseniä.
Tällä hetkellä täällä on kaksi ylläpitäjän oikeuksilla varustettua käyttäjää, Lurttinen sekä minä. Moderaattorin oikeuksilla varustettuja käyttäjiä onkin sitten enemmän, käytännössä kaikki ne joilla on valkopohjainen logo tuossa nimimerkin alla, eli muutamia varsinaisia moderaattoreita sekä kaikki kerhon yhteyshenkilöt ja muutamia muita kerhon puuhahenkilöitä. Moderaattoriksi voidaa nimittää joku luotettu kerhon jäsen jonka oma käytös foorumilla on vakuuttanut ylläpidon. Mutta kaikkiahan ei voi koskaan miellyttää, sehän on selvä, mutta silti tarkoitus on pitää foorumi siistinä ja asiallisena keskustelupaikkana Opel-harrastajille.
Tällä hetkellä täällä on kaksi ylläpitäjän oikeuksilla varustettua käyttäjää, Lurttinen sekä minä. Moderaattorin oikeuksilla varustettuja käyttäjiä onkin sitten enemmän, käytännössä kaikki ne joilla on valkopohjainen logo tuossa nimimerkin alla, eli muutamia varsinaisia moderaattoreita sekä kaikki kerhon yhteyshenkilöt ja muutamia muita kerhon puuhahenkilöitä. Moderaattoriksi voidaa nimittää joku luotettu kerhon jäsen jonka oma käytös foorumilla on vakuuttanut ylläpidon. Mutta kaikkiahan ei voi koskaan miellyttää, sehän on selvä, mutta silti tarkoitus on pitää foorumi siistinä ja asiallisena keskustelupaikkana Opel-harrastajille.