Saksan vastine?
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Saattaa olla järkyttävän näköistä, mutta mutta olis myös kiva nähdä koska suomi pääsee myös tuohon skeneen mukaan. "Tuning"
on vasta lapsen kengissä suomessa, mutta olis
kyllä ihan jees jos vaikka joskus esimerkiksi
gti-lehdestä löytyis joku ultimate-tuning biili suomalaisen työnä... Täällä on vain tyyliin osta kaupasta puskurit ja asennuta ne myös siellä....
on vasta lapsen kengissä suomessa, mutta olis
kyllä ihan jees jos vaikka joskus esimerkiksi
gti-lehdestä löytyis joku ultimate-tuning biili suomalaisen työnä... Täällä on vain tyyliin osta kaupasta puskurit ja asennuta ne myös siellä....
> löytyis joku ultimate-tuning biili suomalaisen työnä... Täällä on vain tyyliin osta kaupasta puskurit ja asennuta ne myös siellä....
Mä en näe tota ainoastaan negatiivisena. IMO useimmat ultimate-hirvitykset ovat juuri sellaisia. Harvalla riittää maku ja kyky suunnitella automuotoilua niin, että tulos kutittaisi jotain muutakin kuin oksennusreaktiota. Lukemistani lukuisista ulkolaisista tuning-lehdistä löytyy arviolta yhden käden sormien verran hyvällä maulla tehtyjä kunnolla tuunattuja autoja. Toki minäkin toivotan yksilöllisyyden tervetulleeksi mutta olen vain iloinen, että porukalla on realismi hallussa ja tajutaan olla tekemättä "ultimatea" jos kyky eí riitä
Toni
Mä en näe tota ainoastaan negatiivisena. IMO useimmat ultimate-hirvitykset ovat juuri sellaisia. Harvalla riittää maku ja kyky suunnitella automuotoilua niin, että tulos kutittaisi jotain muutakin kuin oksennusreaktiota. Lukemistani lukuisista ulkolaisista tuning-lehdistä löytyy arviolta yhden käden sormien verran hyvällä maulla tehtyjä kunnolla tuunattuja autoja. Toki minäkin toivotan yksilöllisyyden tervetulleeksi mutta olen vain iloinen, että porukalla on realismi hallussa ja tajutaan olla tekemättä "ultimatea" jos kyky eí riitä
Toni
mitäs tossa? kuulostaa asialliselle meiningille.On 2003-02-07 21:34, Mikko I wrote:
Juu ei tarvi sitten yksin siellä katossa killua. Vieläkun Güntterien tapoihin kuuluu huristella 24h jumputtaen kartsalla teinien perässä noilla vehkeillä![]()

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
-
Topah76
- 'Senator'

Onhan saksassa saitteja esim. http://www.opelclub.de/